Запис Детальніше

Scientific and methodical approach to formation of optimal structure of innovative products distribution channels

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Scientific and methodical approach to formation of optimal structure of innovative products distribution channels
Науково-методичний підхід щодо формування оптимальної структури каналів розподілу інноваційної продукції
 
Creator Біловодська, Олена Анатоліївна
Беловодская, Елена Анатольевна
Bilovodska, Olena Anatoliivna
Ілляшенко, Сергій Миколайович
Ильяшенко, Сергей Николаевич
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
 
Subject distribution channel
innovative products
optimal structure
канал розподілу
інноваційна продукція
оптимальна структура
канал распределения
инновационная продукция
оптимальна структура
 
Description У роботі визначено сутність та розкрито зміст поняття "оптимальна структура каналів розподілу інноваційної продукції", запропоновано науково-методичний підхід до її формування, який забезпечує доведення інноваційного товару чи послуги від виробника до споживача, одночасно враховуючи інтереси обох сторін.
В работе определена сущность и раскрыто содержание понятия "оптимальная структура каналов распределения инновационной продукции", предложен научно-методический подход к ее формированию, который обеспечивает доведение инновационного товара или услуги от производителя к потребителю, одновременно учитывая интересы обеих сторон.
Essence and meaning of "optimal structure of innovative products distribution channels" is reviewed in the article. Also scientific and methodical approach to its formation, which provides bringing innovative product or service from producer to consumer, which takes into account interests of both parties at the same time, is proposed in the article.
 
Publisher University of Bielsko-Biala Press
 
Date 2014-06-20T07:55:24Z
2014-06-20T07:55:24Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Illyashenko, S.M. Scientific and methodical approach to formation of optimal structure of innovative products distribution channels [Text] / S.M. Illyashenko, O.A. Bilovodska / The contemporary problems of management – value-based marketing, social responsibility and other factors in process of development - micro, meso and macro aspect : monography / Edited by H. Howaniec, W. Waszkielewicz. – Bielsko-Biala: University of Bielsko-Biala Press , 2014. – P. 139-154.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35806
 
Language en