Scientific and methodical approach to formation of optimal structure of innovative products distribution channels
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Scientific and methodical approach to formation of optimal structure of innovative products distribution channels
Науково-методичний підхід щодо формування оптимальної структури каналів розподілу інноваційної продукції |
|
Creator |
Біловодська, Олена Анатоліївна
Беловодская, Елена Анатольевна Bilovodska, Olena Anatoliivna Ілляшенко, Сергій Миколайович Ильяшенко, Сергей Николаевич Illiashenko, Serhii Mykolaiovych |
|
Subject |
distribution channel
innovative products optimal structure канал розподілу інноваційна продукція оптимальна структура канал распределения инновационная продукция оптимальна структура |
|
Description |
У роботі визначено сутність та розкрито зміст поняття "оптимальна структура каналів розподілу інноваційної продукції", запропоновано науково-методичний підхід до її формування, який забезпечує доведення інноваційного товару чи послуги від виробника до споживача, одночасно враховуючи інтереси обох сторін.
В работе определена сущность и раскрыто содержание понятия "оптимальная структура каналов распределения инновационной продукции", предложен научно-методический подход к ее формированию, который обеспечивает доведение инновационного товара или услуги от производителя к потребителю, одновременно учитывая интересы обеих сторон. Essence and meaning of "optimal structure of innovative products distribution channels" is reviewed in the article. Also scientific and methodical approach to its formation, which provides bringing innovative product or service from producer to consumer, which takes into account interests of both parties at the same time, is proposed in the article. |
|
Publisher |
University of Bielsko-Biala Press
|
|
Date |
2014-06-20T07:55:24Z
2014-06-20T07:55:24Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Illyashenko, S.M. Scientific and methodical approach to formation of
optimal structure of innovative products distribution channels [Text] / S.M. Illyashenko, O.A. Bilovodska / The contemporary problems of management – value-based marketing, social responsibility and other factors in process of development - micro, meso and macro aspect : monography / Edited by H. Howaniec, W. Waszkielewicz. – Bielsko-Biala: University of Bielsko-Biala Press , 2014. – P. 139-154.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35806 |
|
Language |
en
|
|