Теоретико-методичні засади оцінки упаковки інноваційної продукції
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Теоретико-методичні засади оцінки упаковки інноваційної продукції
Теоретико-методические основы оценки упаковки инновационной продукции Theoretical and methodological basis for evaluation of the packaging innovative product |
|
Creator |
Біловодська, Олена Анатоліївна
Беловодская, Елена Анатольевна Bilovodska, Olena Anatoliivna |
|
Subject |
оцінка упаковки
інноваційна продукція харчова промисловість оценка упаковки инновационная продукция пищевая промышленность evaluation of the packaging innovative product food industry |
|
Description |
Розроблено теоретико-методичний підхід комплексної оцінки упаковки, який, на відміну від існуючих, ґрунтується на врахуванні запитів споживачів і вимог товаровиробників, а також запропоновано напрямки вдосконалення упаковки для підвищення рівня її відповідності вимогам ринку. Проводячи оцінку упаковки за запропонованим підходом, виробники можуть оперативно виявляти параметри, вплив на які дозволить ефективно зміцнити їхні позиції на ринку, вдало позиціювати продукцію
Разработан теоретико-методический подход комплексной оценки упаковки, который, в отличие от существующих, основывается на учете запросов потребителей и требований товаропроизводителей, а также предложены направления совершенствования упаковки для повышения уровня ее соответствия требованиям рынка. Проводя оценку упаковки по предложенному подходу, производители могут оперативно выявлять параметры, воздействие на которые позволит эффективно укрепить их позиции на рынке, удачно позиционировать продукцию Theoretical and methodological approach to the integrated assessment package is developed. It based on consideration of the demands of consumers and producers requirements, and suggested areas for improvement of packaging to improve its compliance with the requirements of the market. Through evaluation of the proposed packaging approach, manufacturers can quickly identify the parameters which influence will effectively strengthen their market position to position products successfully |
|
Publisher |
Суми: ТОВ "ТД "Папірус"
|
|
Date |
2014-06-23T10:38:08Z
2014-06-23T10:38:08Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Біловодська, О.А. Теоретико-методичні засади оцінки упаковки інноваційної продукції [Текст] / О.А. Біловодська / Проблеми і перспективи ринково-орієнтованого управління інноваційним розвитком : монографія / за ред. д.е.н., проф.. Ілляшенка С. М. – Суми: ТОВ "ТД "Папірус", 2011. – С. 516 - 534.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35810 |
|