Запис Детальніше

Теоретико-методичні засади оцінки упаковки інноваційної продукції

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретико-методичні засади оцінки упаковки інноваційної продукції
Теоретико-методические основы оценки упаковки инновационной продукции
Theoretical and methodological basis for evaluation of the packaging innovative product
 
Creator Біловодська, Олена Анатоліївна
Беловодская, Елена Анатольевна
Bilovodska, Olena Anatoliivna
 
Subject оцінка упаковки
інноваційна продукція
харчова промисловість
оценка упаковки
инновационная продукция
пищевая промышленность
evaluation of the packaging
innovative product
food industry
 
Description Розроблено теоретико-методичний підхід комплексної оцінки упаковки, який, на відміну від існуючих, ґрунтується на врахуванні запитів споживачів і вимог товаровиробників, а також запропоновано напрямки вдосконалення упаковки для підвищення рівня її відповідності вимогам ринку. Проводячи оцінку упаковки за запропонованим підходом, виробники можуть оперативно виявляти параметри, вплив на які дозволить ефективно зміцнити їхні позиції на ринку, вдало позиціювати продукцію
Разработан теоретико-методический подход комплексной оценки упаковки, который, в отличие от существующих, основывается на учете запросов потребителей и требований товаропроизводителей, а также предложены направления совершенствования упаковки для повышения уровня ее соответствия требованиям рынка. Проводя оценку упаковки по предложенному подходу, производители могут оперативно выявлять параметры, воздействие на которые позволит эффективно укрепить их позиции на рынке, удачно позиционировать продукцию
Theoretical and methodological approach to the integrated assessment package is developed. It based on consideration of the demands of consumers and producers requirements, and suggested areas for improvement of packaging to improve its compliance with the requirements of the market. Through evaluation of the proposed packaging approach, manufacturers can quickly identify the parameters which influence will effectively strengthen their market position to position products successfully
 
Publisher Суми: ТОВ "ТД "Папірус"
 
Date 2014-06-23T10:38:08Z
2014-06-23T10:38:08Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Біловодська, О.А. Теоретико-методичні засади оцінки упаковки інноваційної продукції [Текст] / О.А. Біловодська / Проблеми і перспективи ринково-орієнтованого управління інноваційним розвитком : монографія / за ред. д.е.н., проф.. Ілляшенка С. М. – Суми: ТОВ "ТД "Папірус", 2011. – С. 516 - 534.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35810