Впровадження ідей С. Русової спрямованих на соціально-моральне виховання дошкільників
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/3738/
|
|
Title |
Впровадження ідей С. Русової спрямованих на соціально-моральне виховання дошкільників
Внедрение идей С. Русовой направленных на социально-моральное воспитание дошкольников Implementation idea’s Rusova S.F. about social and moral education of preschool children |
|
Creator |
Смольникова, Галина Валентинівна
|
|
Subject |
Збірники наукових праць
|
|
Description |
У статті розглядається можливість використання в сучасному дошкільному закладі анкет, які раніше були запропоновані С. Ф. Русовою, з метою вивчення моральних якостей найбільш привабливих для дітей дошкільного віку. Дається порівняльна характеристика пріоритетів позитивних і негативних якостей, які обирають діти молодшого й старшого дошкільного віку.
В статье рассматривается возможность использования в наше время анкет, которые ранее были предложены С.Ф. Русовой, с целью изучения моральных качеств наиболее привлекательных для детей дошкольного возраста. Дается сравнительная характеристика приоритетов положительных и отрицательных качеств выбираемых детьми младшего и старшего дошкольного возраста. The article discusses the use of profiles in our time, which were previously proposed Rusova S.F. to explore the moral qualities most attractive to young children. The comparative characteristics of the priorities of the positive and negative qualities of selected children younger and older preschool children are giving. |
|
Publisher |
Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка
|
|
Date |
2011
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
ru
|
|
Rights |
—
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/3738/1/G_Smolnikova_VCHNPUSCH_93_2011_IPPO.pdf
Смольникова, Галина Валентинівна (2011) Впровадження ідей С. Русової спрямованих на соціально-моральне виховання дошкільників Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка (93). с. 280-282. |
|