Запис Детальніше

MARKETING PLANNING OF INNOVATIVE PRODUCT DEVELOPMENT AERONAUTICS IN GLOBAL MARKET

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title MARKETING PLANNING OF INNOVATIVE PRODUCT DEVELOPMENT AERONAUTICS IN GLOBAL MARKET
МАРКЕТИНГОВЕ ПЛАНУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИМ РОЗВИТКОМ ПРОДУКЦІЇ АВІАБУДУВАННЯ НА СВІТОВОМУ РИНКУ
МАРКЕТИНГОВЕ ПЛАНУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИМ РОЗВИТКОМ ПРОДУКЦІЇ АВІАБУДУВАННЯ НА СВІТОВОМУ РИНКУ
 
Creator Правик, Ю. М.; Національний авіаційний університет
Жудова, І. В.; Національний авіаційний університет
 
Subject strategic planning in the aviation industry; product strategy; competition; the aviation industry; «breakthrough» product;
339.138
стратегическое планирование в авиастроении; продуктовая стратегия; конкуренция; авиационная промышленность; «прорывный» продукт;
339.138
стратегічне планування в авіабудуванні; продуктова стратегія; конкуренція; авіаційна промисловість; «проривний» продукт;
339.138
 
Description The article is devoted to the problems of generation of product strategy in авиапромышленной industry, determined the mechanisms of innovative development of aircraft-building industry. Considered the conceptual apparatus of the «strategic planning in the aviation industry». Considered the specific features of the control system авіапромисловим complex, certain tools of development of key competences and technologies of management of the aircraft manufacturing complex. In the article we introduce the concept of the product's marketing strategy in the civil aviation and ways of increasing competitiveness of sectors of the aviation industry.
Статья посвящена проблемам выработки продуктовой стратегии в авиапромышленной отрасли, определены механизмы инновационного развития авиастроения. Рассмотрен понятийный аппарат «стратегическое планирование в авиастроении». Рассмотрены специфические особенности системы управления авіапромисловим комплексом, определенные инструменты развития ключевых компетенций и технологии управления авиапромышленного комплекса. В статье предложена концепция продуктовой стратегии маркетинга в гражданской авиации и пути повышения конкурентоспособности сектора авиационной промышленности.
Стаття присвячена проблемам вироблення продуктової стратегії в авіапромисловій галузі, визначено механізми інноваційного розвитку авіабудування. Розглянуто понятійний апарат «стратегічне планування в авіабудуванні». Розглянуто специфічні особливості системи управління авіапромисловим комплексом, визначені інструменти розвитку ключових компетенцій і технології управління авіапромислового комплексу. У статті запропонована концепція продуктової стратегії маркетингу в цивільній авіації та шляхи підвищення конкурентоспроможності сектору авіаційної промисловості.
 
Publisher Національний Авиаційний Університет
 
Contributor


 
Date 2014-06-24
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PPEI/article/view/6690
 
Source Проблемы повышения эффективности инфрастуктуры; № 36 (2013)
Проблеми підвищення ефективності інфраструктури (економічні науки); № 36 (2013)
Problems of Improving the Efficiency of Infrastructure (economic sciences); № 36 (2013)
 
Language en