Запис Детальніше

Моделирование моментов, обусловленных воздействием атмосферной турбулентности на крыло самолета

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Моделирование моментов, обусловленных воздействием атмосферной турбулентности на крыло самолета
Моделювання моментів, обумовлених дією атмосферної турбулентності на крило літака
MODELING OF AN AIRPLANE WING MOMENTS INDUCED BY ATMOSPHERIC TURBULENCE
 
Creator Antonova, Anna; National Aviation University, Kyiv, Ukraine
Kulyk, Mykola; National Aviation University, Kyiv, Ukraine
Lastivka, Ivan; National Aviation University, Kyiv, Ukraine
 
Subject
модели турбулентности; спектральная плотность; фон Кармана модель
51-7:629:735.015

моделі турбулентності; спектральна щільність; фон Кармана модель
51-7:629:735.015

power spectral density; turbulence models; von Karman model
51-7:629:735.015
 
Description На основе метода усредненных по размаху крыла корреляционных функций Дидериха получены аналитические выражения для локальных спектральных плотностей моментов крыла самолета, обусловленных горизонтальными и вертикальными порывами ветра. Допущено, что корреляционные функции атмосферной турбулентности относятся к семейству Буллена, которое включает как частные случаи известные модели турбулентности Драйдена и фон Кармана.
На основі методу усереднених за розмахом крила кореляційних функцій Дідеріха отримано аналітичні вирази для локальних спектральних щільностей моментів крила літака, обумовлених горизонтальними і вертикальними поривами вітру. Припущено, що кореляційні функції атмосферної турбулентності належать до сім’ї Булена, яка включає як частинні випадки відомі моделі  турбулентності Драйдена і фон Кармана.
We have used Diederich’s theory of wingspan average correlation functions to obtain analytical expressions for the local spectral density of aircraft wing moments induced by horizontal and vertical wind gusts. We have assumed that the correlation functions of atmospheric turbulence belong to the Bullen family which includes both partial cases of known Dryden’s model as well as von Karman’s  model.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2014-07-04
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/6790
 
Source Вестник Национального авиационного университета; Том 59, № 2 (2014); 68-72
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 59, № 2 (2014); 68-72
Proceedings of National Aviation University; Том 59, № 2 (2014); 68-72
 
Language uk
 
Rights Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).