Сравнительный анализ технологий регистрации в аэропорту
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сравнительный анализ технологий регистрации в аэропорту
Порівняльний аналіз технологій реєстрації в аеропорту COMPARATIVE ANALYSIS OF CHECK-IN TECHNOLOGIES AT THE AIRPORT |
|
Creator |
Marintseva, Kristina; National Aviation University, Kyiv, Ukraine
|
|
Subject |
—
имитационное моделирование; самообслуживание; теория массового обслуживания; технологии регистрации; CUTE системы 656.7.072.52 (045) — імітаційне моделювання; самообслуговування; теорія масового обслуговування; технології реєстрації; CUTE системи 656.7.072.52 (045) — check-in technologies; CUTE system; queueing theory; self-service; simulation 656.7.072.52 (045) |
|
Description |
Изучены проблемы технологий регистрации в аэропорту. Приведены результаты исследования, основанные на экспериментальных данных, полученных методом наблюдения регистрации в аэропорту Борисполь (Киев, Украина). Рассмотрены законы распределения времени ожидания и обслуживания пассажиров в зоне регистрации. Предложен метод динамического открытия и закрытия стоек регистрации, в котором используется модель теории массового обслуживания.
Вивчено проблеми технологій реєстрації в аеропорту. Наведено результаті дослідження, які базуються на експериментальних даних, отриманих методом спостереження реєстрації в аеропорту Бориспіль (Київ, Україна). Розглянуто закони розподілу часу очікування та обслуговування пасажирів у зоні реєстрації. Запропоновано метод динамічного відкриття і закриття реєстрації, в якому використовується модель теорії масового обслуговування. The problem of check-in technologies at the airport is studied. The research is based on the experimental data obtained by method of observation check-in process at Boryspil airport (Kyiv, Ukraine). Distribution laws of waiting time and passenger service time at the check-in area are described. The method of dynamic opening and closing of check-in counter, which based on a model of the queueing theory, is proposed. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2014-07-04
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/6799
|
|
Source |
Вестник Национального авиационного университета; Том 59, № 2 (2014); 97-104
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 59, № 2 (2014); 97-104 Proceedings of National Aviation University; Том 59, № 2 (2014); 97-104 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|