Запис Детальніше

Метод реконфигурации управления самолетом при возникновении особой ситуации в полете

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Метод реконфигурации управления самолетом при возникновении особой ситуации в полете
Метод реконфігурації керування літаком в умовах виникнення особливої ситуації в польоті
METHOD OF THE AIRCRAFT CONTROL RECONFIGURATION WHEN UNEXPECTED SITUATION APPEARS DURING FLIGHT
 
Creator Shevchuk, Dmitriy; National Aviation University, Kyiv, Ukraine
 
Subject
особая ситуация; потеря управляемости в полете; самолет; система управления; реконфигурация; управляемость и устойчивость
629.735.015.7.2:656.7.08(045)

втрата керованості в польоті; керованість та стійкість; літак; особлива ситуація; реконфігурація; система керування
629.735.015.7.2:656.7.08(045)

aircraft; flight control system; loss-of-control; reconfiguration; stability and controllability; unexpected situation
629.735.015.7.2:656.7.08(045)
 
Description Выполнен сравнительный анализ статистических данных ICAO. Показано, что 35% случаев возникновения особых ситуаций связаны с отказами и повреждениями систем автоматического управления, главным образом с отказами приводов и повреждениями внешних обводов и управляющих органов. Приведена классификация существующих походов и методов создания реконфигурируемых систем управления сложными объектами в условиях возникновения особых ситуаций. Разработан метод реконфигурации для сохранения устойчивости и управляемости самолета при возникновении особых ситуаций в полете.
Виконано порівняльний аналіз статистичних даних ICAO. Показано, що 35 % випадків виникнення особливих ситуацій пов’язано з відмовами та пошкодженнями систем автоматичного керування, головним чином із відмовами приводів та пошкодженнями зовнішніх обводів і керуючих органів. Наведено класифікацію існуючих походів та методів створення реконфігурованих систем керування складними об’єктами в умовах виникнення особливих ситуацій. Розроблено метод реконфігурації для збереження стійкості та керованості літака в умовах виникнення особливих ситуацій у польоті, та запобігання її розвитку або переростання в катастрофічну.
Comparative analysis of the ICAO statistics showed that 35% of the aircraft losses associated with failures and damages of automatic control systems, mainly with failures of drives and external damage of tours and controllers. Classification of approaches to reconfigurable flight control systems is shown. The aim of this work is to develop method of reconfiguration to save the stability and controllability of the aircraft during the collisions with mechanical, biological and electrical elements.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2014-07-04
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/6773
 
Source Вестник Национального авиационного университета; Том 59, № 2 (2014); 44-50
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 59, № 2 (2014); 44-50
Proceedings of National Aviation University; Том 59, № 2 (2014); 44-50
 
Language uk
 
Rights Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).