Analysis of information systems for the enterprises marketing activities management
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Analysis of information systems for the enterprises marketing activities management
Аналіз інформаційних систем управління маркетинговою діяльністю підприємств Анализ информационных систем управления маркетинговой деятельностью предприятий |
|
Creator |
Natorina, O.A.
|
|
Subject |
marketing activities
strategic management automation marketing information system fat and oil industry маркетингова діяльність стратегічне управління автоматизація маркетингова інформаційна система олійно-жирова промисловість маркетинговая деятельность стратегическое управление автоматизация маркетинговая информационная система |
|
Description |
The article deals with the role of the computer information systems in the enterprise marketing activities strategic management, enterprises marketing management information systems. Tthe stages of the development system and launch of a new product into the market within its life cycle are analyzed, exemplified by fat and oil industry.
В статье определена роль компьютерных информационных систем в стратегическом управлении маркетинговой деятельностью предприятия, исследованы информационные системы управления маркетингом на предприятиях, проанализированы этапы системы разработки и выведения товара на рынок в пределах его жизненного цикла на примере масложировой промышленности. У статті визначено роль комп’ютерних інформаційних систем у стратегічному управлінні маркетинговою діяльністю підприємства, досліджено інформаційні системи управління маркетингом на підприємствах, проаналізовано етапи системи розроблення і виведення товару на ринок у межах його життєвого циклу на прикладі підприємств олійно-жирової промисловості. |
|
Publisher |
Sumy State University
|
|
Date |
2014-07-25T09:57:41Z
2014-07-25T09:57:41Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Natorina, О.А.
Analysis of information systems for the enterprises marketing activities management [Текст] / О.А. Natorina
// Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 2. - С. 107-113.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35962 |
|
Language |
en
|
|