Запис Детальніше

Analysis of information systems for the enterprises marketing activities management

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Analysis of information systems for the enterprises marketing activities management
Аналіз інформаційних систем управління маркетинговою діяльністю підприємств
Анализ информационных систем управления маркетинговой деятельностью предприятий
 
Creator Natorina, O.A.
 
Subject marketing activities
strategic management
automation
marketing information system
fat and oil industry
маркетингова діяльність
стратегічне управління
автоматизація
маркетингова інформаційна система
олійно-жирова промисловість
маркетинговая деятельность
стратегическое управление
автоматизация
маркетинговая информационная система
 
Description The article deals with the role of the computer information systems in the enterprise marketing activities strategic management, enterprises marketing management information systems. Tthe stages of the development system and launch of a new product into the market within its life cycle are analyzed, exemplified by fat and oil industry.
В статье определена роль компьютерных информационных систем в стратегическом управлении маркетинговой деятельностью предприятия, исследованы информационные системы управления маркетингом на предприятиях, проанализированы этапы системы разработки и выведения товара на рынок в пределах его жизненного цикла на примере масложировой промышленности.
У статті визначено роль комп’ютерних інформаційних систем у стратегічному управлінні маркетинговою діяльністю підприємства, досліджено інформаційні системи управління маркетингом на підприємствах, проаналізовано етапи системи розроблення і виведення товару на ринок у межах його життєвого циклу на прикладі підприємств олійно-жирової промисловості.
 
Publisher Sumy State University
 
Date 2014-07-25T09:57:41Z
2014-07-25T09:57:41Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Natorina, О.А. Analysis of information systems for the enterprises marketing activities management [Текст] / О.А. Natorina // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 2. - С. 107-113.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35962
 
Language en