ANALYSIS OF ARTISTIC AESTHETIC CREATIVITY AND CHILDREN’S ART EDUCATION BASED ON THE SCIENTIFIC SOURCES
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ANALYSIS OF ARTISTIC AESTHETIC CREATIVITY AND CHILDREN’S ART EDUCATION BASED ON THE SCIENTIFIC SOURCES
Анализ художественно эстетического творчества и художественного воспитания детей на основе научных исследований Аналіз художньо естетичної творчості і художнього виховання дітей на основі наукових досліджень |
|
Creator |
Levytska, Valentyna; Lutsk Pedagogical College, Lutsk, Ukraine
|
|
Subject |
—
aesthetic education; art; art education; art schools; educational; fine art; national school education; organizational and methodological work; skills; social pedagogical problem 7.07:75.03 — воспитательная проблема; изобразительное искусство; национальное внешкольное образование; способности; творчество; художественное воспитание; художественное образование; художественные школы; эстетическое воспитание 7.07:75.03 — виховна, соціально-педагогічна проблема; здібності; естетичне виховання; національна позашкільна освіта; образотворче мистецтво; організаційна та методична робота; творчість; художнє виховання; художні школи; художня освіта 7.07:75.03 |
|
Description |
The article deals with teaching developing and nurturing after-school arts education on the process of harmoniously developed personality. The problem of the formation of a sense of beauty in the students in Ukrainian society. Emphasis is on basic research in the field of art education, the theoretical approach to the problem. Analysis of literature on the problem of artistic and aesthetic education of youth through art.
Раскрыто учебно-развивающее и воспитательное влияние внешкольного художественного воспитания на процесс формирования гармонично развитой личности. Освещена проблема формирования чувства красоты у учащихся в условиях современного украинского общества. Акцентировано внимание на фундаментальных исследованиях в области художественного воспитания. Проанализированы литературные источники по проблеме художественно-эстетического воспитания молодежи средствами искусства. Розкрито навчально-розвивальний та виховний впливи позашкільного художнього виховання на процес формування гармонійно розвиненої особистості. Висвітлено проблему формування почуття краси в учнів в умовах сучасного українського суспільства. Акцентовано увагу на фундаментальних дослідженнях у галузі художнього виховання. Проаналізовано літературні джерела з проблеми художньо-естетичного виховання молоді засобами мистецтва. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2014-07-04
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/6879
|
|
Source |
Вестник Национального авиационного университета; Том 59, № 2 (2014); 148-152
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 59, № 2 (2014); 148-152 Proceedings of National Aviation University; Том 59, № 2 (2014); 148-152 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|