Запис Детальніше

Особливості маркетингових досліджень в мережі Інтернет

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості маркетингових досліджень в мережі Інтернет
 
Creator Рудь, М.П.
 
Subject маркетингове дослідження
маркетинговое исследование
marketing research
інформаційні системи
информационные системы
information systems
идентификация пользователей
ідентифікація користувачів
user identification
 
Description Поява технологій інтернет - серйозно змінили підхід до побудови інформаційних систем (ІС), а особливо маркетингових інформаційних систем. Ці технології дозволяють істотно спростити розробку та експлуатацію інформаційних систем і зробили можливим створення більш складних ІС , в тому числі розподілених по всьому світу.
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2014-07-31T09:51:40Z
2014-07-31T09:51:40Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Рудь, М.П. Особливості маркетингових досліджень в мережі Інтернет [Текст] / М.П. Рудь; наук. кер.: О.М. Олефіренко // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. – Суми: СумДУ, 2014. – Т.1. – С. 212-214.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36351
 
Language uk