Запис Детальніше

Характеристика підходів до визначення поняття «маркетингова цінова політика промислових підприємств»

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Характеристика підходів до визначення поняття «маркетингова цінова політика промислових підприємств»
 
Creator Рябченко, Ірина Михайлівна
Рябченко, Ирина Михайловна
Riabchenko, Iryna Mykhailivna
 
Subject діяльність підприємства
деятельность предприятия
enterprise activity
маркетинг
marketing
цінова політика
ценовая политика
pricing
 
Description Характеризуючи сучасні підходи до визначення поняття «політика ціноутворення», слід звернути увагу на те, що деякі автори занадто широко трактують це поняття, включаючи до нього систему принципів та цілей цього процесу, проте значна кількість науковців взагалі не пов'язують його із системою відповідних принципів, а розглядають як конкретний вид діяльності підприємства.
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2014-07-31T09:57:58Z
2014-07-31T09:57:58Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Рябченко, І.М. Характеристика підходів до визначення поняття «маркетингова цінова політика промислових підприємств» [Текст] / І.М. Рябченко // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. – Суми: СумДУ, 2014. – Т.1. – С. 214-217.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36352
 
Language uk