Ієрархічна модель інтегральної оцінки інтегрованих маркетингових комунікацій промислового підприємства
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Ієрархічна модель інтегральної оцінки інтегрованих маркетингових комунікацій промислового підприємства
|
|
Creator |
Тимохіна, Яна Олександрівна
Тимохина, Яна Александровна Tymokhina, Yana Oleksandrivna |
|
Subject |
промислове підприємство
промышленное предприятие industrial enterprise інтегровані маркетингові комунікації интегрированные маркетинговые коммуникации integrated marketing communications |
|
Description |
Вітчизняний досвід промислових підприємств свідчить про те, що інтегровані маркетингові комунікації (ІМК) як незмінна складова комплексу маркетингу слугують не лише засобом просування продукції, а й підвищують ефективність бізнесу та конкурентоспроможність підприємства. Тому нагальним є питання розробки та практичної реалізації цілісної системи оцінки ІМК, інтегруючи відповідний інструментарій за видами.
|
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2014-07-31T11:47:06Z
2014-07-31T11:47:06Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Тимохіна, Я.О. Ієрархічна модель інтегральної оцінки інтегрованих маркетингових комунікацій промислового підприємства [Текст] / Я.О. Тимохіна // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. – Суми: СумДУ, 2014. – Т.1. – С. 221-222.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36365 |
|
Language |
uk
|
|