Запис Детальніше

Основні характеристики бренду ЦФ «Барса»

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Основні характеристики бренду ЦФ «Барса»
 
Creator Божкова, Вікторія Вікторівна
Божкова, Виктория Викторовна
Bozhkova, Viktoriia Viktorivna
Ахрамеєва, М.В.
 
Subject торгова марка
торговая марка
trademark
характеристика бренду
характеристика бренда
characteristic brand
 
Description В сучасних умовах ринкової економіки триває боротьба торгових марок за їх місце у свідомості споживачів. Дедалі більше українських виробників розуміє, що звичайна торгова марка не завжди є запорукою успіху і все більше покупців цікавлять брендові товари та послуги. До того ж, наявність відомого бренду полегшує розширення асортименту продукції та просування на ринку нових товарних груп. Тобто, можна стверджувати про наявність на сучасному ринку такого явища як «війна брендів».
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2014-07-31T06:56:54Z
2014-07-31T06:56:54Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Божкова, В.В. Основні характеристики бренду ЦФ «Барса» [Текст] / В.В. Божкова, М.В. Ахрамеєва // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. – Суми: СумДУ, 2014. – Т.1. – С. 194-196.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36312
 
Language uk