Основні характеристики бренду ЦФ «Барса»
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Основні характеристики бренду ЦФ «Барса»
|
|
Creator |
Божкова, Вікторія Вікторівна
Божкова, Виктория Викторовна Bozhkova, Viktoriia Viktorivna Ахрамеєва, М.В. |
|
Subject |
торгова марка
торговая марка trademark характеристика бренду характеристика бренда characteristic brand |
|
Description |
В сучасних умовах ринкової економіки триває боротьба торгових марок за їх місце у свідомості споживачів. Дедалі більше українських виробників розуміє, що звичайна торгова марка не завжди є запорукою успіху і все більше покупців цікавлять брендові товари та послуги. До того ж, наявність відомого бренду полегшує розширення асортименту продукції та просування на ринку нових товарних груп. Тобто, можна стверджувати про наявність на сучасному ринку такого явища як «війна брендів».
|
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2014-07-31T06:56:54Z
2014-07-31T06:56:54Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Божкова, В.В. Основні характеристики бренду ЦФ «Барса» [Текст] / В.В. Божкова, М.В. Ахрамеєва // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. – Суми: СумДУ, 2014. – Т.1. – С. 194-196.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36312 |
|
Language |
uk
|
|