Запис Детальніше

Маркетингові прийоми екопозиціювання бренда

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові прийоми екопозиціювання бренда
 
Creator Глівенко, Л.К.
Дайновський, Ю.А.
 
Subject экологический брендинг
екологічний брендинг
environmental branding
маркетингові прийоми
маркетинговые приемы
marketing techniques
 
Description Постійне загострення глобальних екологічних проблем призводить до того, що все більше людей усвідомлює їх наслідки як свій особистий ризик, загрозу власному існуванню. Внаслідок цього бізнес-структури змушені враховувати екологічні складові своєї діяльності і презентуватися як все більш «зелені» для збільшення споживацької цінності і отримання споживацьких переваг. Ефективна реалізація таких змін у іміджі і реальній діяльності бізнес-структури вимагає реформування традиційного комплексу маркетингу і залучення ефективних маркетингових інструментів, до яких належать прийоми маркетингу, що відображають певні конкретні способи досягнення окремих цілей підприємства.
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2014-07-31T07:27:43Z
2014-07-31T07:27:43Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Глівенко, Л.К. Маркетингові прийоми екопозиціювання бренда [Текст] / Л.К. Глівенко, Ю.А. Дайновський // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. – Суми: СумДУ, 2014. – Т.1. – С. 200-201.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36320
 
Language uk