Маркетингові прийоми екопозиціювання бренда
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингові прийоми екопозиціювання бренда
|
|
Creator |
Глівенко, Л.К.
Дайновський, Ю.А. |
|
Subject |
экологический брендинг
екологічний брендинг environmental branding маркетингові прийоми маркетинговые приемы marketing techniques |
|
Description |
Постійне загострення глобальних екологічних проблем призводить до того, що все більше людей усвідомлює їх наслідки як свій особистий ризик, загрозу власному існуванню. Внаслідок цього бізнес-структури змушені враховувати екологічні складові своєї діяльності і презентуватися як все більш «зелені» для збільшення споживацької цінності і отримання споживацьких переваг. Ефективна реалізація таких змін у іміджі і реальній діяльності бізнес-структури вимагає реформування традиційного комплексу маркетингу і залучення ефективних маркетингових інструментів, до яких належать прийоми маркетингу, що відображають певні конкретні способи досягнення окремих цілей підприємства.
|
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2014-07-31T07:27:43Z
2014-07-31T07:27:43Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Глівенко, Л.К. Маркетингові прийоми екопозиціювання бренда [Текст] / Л.К. Глівенко, Ю.А. Дайновський // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. – Суми: СумДУ, 2014. – Т.1. – С. 200-201.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36320 |
|
Language |
uk
|
|