Запис Детальніше

Інтернет-реклама як сучасний інструмент маркетингу

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інтернет-реклама як сучасний інструмент маркетингу
 
Creator Граділь, А.А.
 
Subject реклама
advertising
інтернет-маркетинг
интернет-маркетинг
Internet marketing
просування товару
продвижение товара
sales promotional merchandising
 
Description Розглядаючи людину - як споживача та клієнта, протягом останніх років, можна ясно побачити докорінні зміни в її споживчому характері, ставленні та відношенні. Сучасний споживач - вибаглива особа, для якої більшої цінності набула економія часу, а не суто-матеріальні речі, зросли запити в якості, екологічності та кастомізації, людина, яку з часом усе важче зацікавити та здивувати. У поєднанні та переплетінні цих двох процесів: зміни споживчої поведінки споживачів та незупинно прогресуючого технічного розвитку людства й виникла необхідність удатися до застосування традиційних маркетингових інструментів у іншому вимірі, в якому веде віртуальне життя понад пів-планети людей на Землі, а саме інтернет- маркетинг.
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2014-07-31T07:38:40Z
2014-07-31T07:38:40Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Граділь, А.А. Інтернет-реклама як сучасний інструмент маркетингу [Текст] / А.А. Граділь; наук. кер.: О.М. Олефіренко // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. – Суми: СумДУ, 2014. – Т.1. – С. 202-203.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36322
 
Language uk