Запис Детальніше

Формування глобального маркетингу в умовах сучасної економіки

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування глобального маркетингу в умовах сучасної економіки
 
Creator Лук`янихіна, Олена Анатоліївна
Лукьянихина, Елена Анатольевна
Lukianykhina, Olena Anatoliivna
Гога, І.
 
Subject глобальний маркетинг
глобальный маркетинг
global marketing
аграрний бізнес
аграрный бизнес
agricultural business
 
Description Сучасна економіка характеризується швидкою iнтернацiоналiзацiєю всіх процесів, в тому числі виробництва І збуту. Це обумовлено економічними, політичними, технологічними, соціо-демографічними, та іншими факторами. Лібералізація торгівлі між країнами є характерною особливістю глобалізації і відкриває нові можливості для виходу на міжнародні й ринки. В умовах глобалізаційних процесів від організацій, які займаються міжнародною діяльністю і прагнуть до охоплення нових ринків, вимагається використання адекватних новим вимогам маркетингових підходів, зокрема глобального маркетингу.
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2014-07-31T09:30:33Z
2014-07-31T09:30:33Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Лук'янихіна, О.А. Формування глобального маркетингу в умовах сучасної економіки [Текст] / О.А. Лук`янихіна, І. Гога // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. – Суми: СумДУ, 2014. – Т.1. – С. 207-209.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36346
 
Language uk