Формування глобального маркетингу в умовах сучасної економіки
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування глобального маркетингу в умовах сучасної економіки
|
|
Creator |
Лук`янихіна, Олена Анатоліївна
Лукьянихина, Елена Анатольевна Lukianykhina, Olena Anatoliivna Гога, І. |
|
Subject |
глобальний маркетинг
глобальный маркетинг global marketing аграрний бізнес аграрный бизнес agricultural business |
|
Description |
Сучасна економіка характеризується швидкою iнтернацiоналiзацiєю всіх процесів, в тому числі виробництва І збуту. Це обумовлено економічними, політичними, технологічними, соціо-демографічними, та іншими факторами. Лібералізація торгівлі між країнами є характерною особливістю глобалізації і відкриває нові можливості для виходу на міжнародні й ринки. В умовах глобалізаційних процесів від організацій, які займаються міжнародною діяльністю і прагнуть до охоплення нових ринків, вимагається використання адекватних новим вимогам маркетингових підходів, зокрема глобального маркетингу.
|
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2014-07-31T09:30:33Z
2014-07-31T09:30:33Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Лук'янихіна, О.А. Формування глобального маркетингу в умовах сучасної економіки [Текст] / О.А. Лук`янихіна, І. Гога // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. – Суми: СумДУ, 2014. – Т.1. – С. 207-209.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36346 |
|
Language |
uk
|
|