Запис Детальніше

Критерії оцінки рівнів літературознавчої компетентності майбутнього вчителя української мови і літератури

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/3815/
 
Title Критерії оцінки рівнів літературознавчої компетентності майбутнього вчителя української мови і літератури
 
Creator Базиль, Людмила Олександрівна
 
Subject Міжнародні
 
Description У статті схарактеризовано критеріальну систему оцінки рівнів літературознавчої компетентності вчителя української мови і літератури, спроектовану на основі органічного поєднання зовнішніх і внутрішніх проявів, процесуальних і результативних моментів, потенційних і актуалізованих аспектів, кількісних та якісних вимірів. Автором уточнено семантику понять «критерій», «показник», «індикатор», що увиразнюють розуміння проблеми якості професійної підготовки майбутніх учителів української мови і літератури й слугують підставою для обґрунтування моделі розвитку літературознавчої компетентності. Виокремлено й обґрунтовано необхідну кількість критеріїв сформованості досліджуваного особистісно-професійного феномену та їх показників у вчителів-словесників та студентів як майбутніх фахівців
В статье охарактеризована критериальная система оценки уровней литературоведческой компетентности учителя украинского языка и литературы, спроектированная на основе органического сочетания внешних и внутренних проявлений, процессуальных и результативных моментов, потенциальных и актуализированных аспектов, количественных и качественных
измерений. Автором уточнено семантику понятий «критерий», «показатель», «индикатор», что подчеркивают понимание проблемы качества профессиональной подготовки будущих учителей украинского языка и литературы и служат обоснованием для модели развития литературоведческой
компетентности. Выделено и обосновано необходимое количество критериев сформированности исследуемого личностно-профессионального феномена и их показателей у учителей-словесников и студентов как будущих специалистов.
The article characterizes criteria evaluation system of literary competence levels of the Ukrainian language and literature teacher, designed on the basis of the organic combination of external and internal displays, procedural and effective moments of potential and actualized aspects, quantitative and qualitative measurements. The author clarifies the semantics of such concepts as “criterion”, “factor”, “indicator” that emphasize understanding of the problem of quality of professional training of future teachers of Ukrainian language and literature, and serve as a basis for the model of literary competence development. It defines and substantiates required number of criteria
of studied personal and professional phenomenon formation and their indicators which characterize personal and professional phenomenon formation of the Ukrainian language and literature teachers and the students as future specialist with sufficient accuracy
 
Publisher Київський Університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2014-04-24
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Rights
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/3815/1/L_Bazil_konf_IPPO.pdf
Базиль, Людмила Олександрівна (2014) Критерії оцінки рівнів літературознавчої компетентності майбутнього вчителя української мови і літератури 1025-річчя історії освіти в Україні: традиції, сучасність та перспективи : зб. матер. Міжнарод. наук. конф. с. 195-206.