Інтернет-маркетинг науково-освітніх послуг
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Інтернет-маркетинг науково-освітніх послуг
Интернет-маркетинг научно-образовательных услуг Internet-marketing of scientifically-educational services |
|
Creator |
Ілляшенко, Сергій Миколайович
Ильяшенко, Сергей Николаевич Illiashenko, Serhii Mykolaiovych |
|
Subject |
інтернет-маркетинг
інтернет-культура імідж ВНЗ ринкові позиції науково-освітні послуги соціальні мережі интернет-маркетинг интернет-культура имидж ВУЗ рыночные позиции научно-образовательные услуги социальные сети Internet-marketing Internet-culture image is University market positions scientifically-educational services social networks |
|
Description |
Викладено результати аналізу можливостей і обґрунтувано доцільність комплексного застосування українськими ВНЗ інструментів і методів інтернет-маркетингу для просування науково-освітніх послуг на вітчизняному і світовому ринках. Аналіз виконано на прикладі Сумського державного університету за схемою: інтернет-культура як мотиваційний механізм активізації діяльності і підвищення конкурентоспроможності ВНЗ у інтернет; сайт ВНЗ (його підрозділу) як інструмент формування іміджу; сайт наукового журналу як інструмент просування наукових послуг на національний і зарубіжні ринки; соціальні мережі як засіб комунікації з цільовими аудиторіями – споживачами науково-освітніх послуг ВНЗ.
Изложены результаты анализа возможностей и обоснована целесообразность комплексного применения украинскими ВУЗ инструментов и методов интернет-маркетинга для продвижения научно-образовательных услуг на отечественном и мировом рынках. Анализ выполнен на примере Сумского государственного университета по схеме: интернет-культура как мотивационный механизм активизации деятельности и повышения конкурентоспособности ВУЗ в интернет; сайт ВУЗ (его подразделения) как инструмент формирования имиджа; сайт научного журнала как инструмент продвижения научных услуг на национальный и зарубежные рынки; социальные сети как средство коммуникации с целевыми аудиториями - потребителями научно-образовательных услуг ВУЗ. The results of the analysis of possibilities are presented and is substantiated the expediency of complex application Ukrainian University’s of tools and methods of Internet-marketing for the advance of scientifically-educational services on the national and world markets. Analysis is executed based on the example of Sumy state university for the diagram: Internet- culture as the motivational mechanism of the invigoration of the activities and increase in the competitive ability University into the Internet; site is University (its subdivisions) as the tool of shaping of image; the site of scientific journal as the tool of the advance of scientific services for the national and foreign markets; social networks as the means of communication with the purposeful audiences - the users of scientifically-educational services University. |
|
Publisher |
Донецький національний технічний університет
|
|
Date |
2014-07-21T05:23:45Z
2014-07-21T05:23:45Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ілляшенко С.М. Інтернет-маркетинг науково-освітніх послуг / С.М. Ілляшенко // Научные труды Донецкого национального техничес кого университета, 2014. - № 4. - С. 271-278.
1680-0044 http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36386 |
|
Language |
uk
|
|