Запис Детальніше

Інтернет-маркетинг науково-освітніх послуг

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інтернет-маркетинг науково-освітніх послуг
Интернет-маркетинг научно-образовательных услуг
Internet-marketing of scientifically-educational services
 
Creator Ілляшенко, Сергій Миколайович
Ильяшенко, Сергей Николаевич
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
 
Subject інтернет-маркетинг
інтернет-культура
імідж ВНЗ
ринкові позиції
науково-освітні послуги
соціальні мережі
интернет-маркетинг
интернет-культура
имидж ВУЗ
рыночные позиции
научно-образовательные услуги
социальные сети
Internet-marketing
Internet-culture
image is University
market positions
scientifically-educational services
social networks
 
Description Викладено результати аналізу можливостей і обґрунтувано доцільність комплексного застосування українськими ВНЗ інструментів і методів інтернет-маркетингу для просування науково-освітніх послуг на вітчизняному і світовому ринках. Аналіз виконано на прикладі Сумського державного університету за схемою: інтернет-культура як мотиваційний механізм активізації діяльності і підвищення конкурентоспроможності ВНЗ у інтернет; сайт ВНЗ (його підрозділу) як інструмент формування іміджу; сайт наукового журналу як інструмент просування наукових послуг на національний і зарубіжні ринки; соціальні мережі як засіб комунікації з цільовими аудиторіями – споживачами науково-освітніх послуг ВНЗ.
Изложены результаты анализа возможностей и обоснована целесообразность комплексного применения украинскими ВУЗ инструментов и методов интернет-маркетинга для продвижения научно-образовательных услуг на отечественном и мировом рынках. Анализ выполнен на примере Сумского государственного университета по схеме: интернет-культура как мотивационный механизм активизации деятельности и повышения конкурентоспособности ВУЗ в интернет; сайт ВУЗ (его подразделения) как инструмент формирования имиджа; сайт научного журнала как инструмент продвижения научных услуг на национальный и зарубежные рынки; социальные сети как средство коммуникации с целевыми аудиториями - потребителями научно-образовательных услуг ВУЗ.
The results of the analysis of possibilities are presented and is substantiated the expediency of complex application Ukrainian University’s of tools and methods of Internet-marketing for the advance of scientifically-educational services on the national and world markets. Analysis is executed based on the example of Sumy state university for the diagram: Internet- culture as the motivational mechanism of the invigoration of the activities and increase in the competitive ability University into the Internet; site is University (its subdivisions) as the tool of shaping of image; the site of scientific journal as the tool of the advance of scientific services for the national and foreign markets; social networks as the means of communication with the purposeful audiences - the users of scientifically-educational services University.
 
Publisher Донецький національний технічний університет
 
Date 2014-07-21T05:23:45Z
2014-07-21T05:23:45Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Ілляшенко С.М. Інтернет-маркетинг науково-освітніх послуг / С.М. Ілляшенко // Научные труды Донецкого национального техничес кого университета, 2014. - № 4. - С. 271-278.
1680-0044
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36386
 
Language uk