Запис Детальніше

Лінгвостилістичні особливості рекламних слоганів (на матеріалі англійської та української мов)

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Лінгвостилістичні особливості рекламних слоганів (на матеріалі англійської та української мов)
 
Creator Зевако, З.М.
 
Subject рекламна комунікація
рекламная коммуникация
українська мова
украинский язык
англійська мова
английский язык
 
Description Реклама є одним з креолізованных текстів, в якому вербальний і візуальний компоненти утворюють одне вербально-візуальне, смислове, функціональне ціле, що забезпечує його комплексну прагматичну дію на адресата. Текст реклами – це текст особливої прагматичної спрямованості, основні характеристики якого – діалогічність, і смислова (професійно-орієнтована) насиченість.
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2014-08-01T10:22:37Z
2014-08-01T10:22:37Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Зевако, З.М. Лінгвостилістичні особливості рекламних слоганів (на матеріалі англійської та української мов) [Текст] / З.М. Зевако ; наук. кер. І.К. Кобякова // Перекладацькі інновації : матеріали ІV Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, м. Суми, 13-14 березня 2014 р. / Редкол.: С.О. Швачко, І.К. Кобякова, О.О. Жулавська та ін. - Суми : СумДУ, 2014
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36455
 
Language uk