Лінгвостилістичні особливості рекламних слоганів (на матеріалі англійської та української мов)
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Лінгвостилістичні особливості рекламних слоганів (на матеріалі англійської та української мов)
|
|
Creator |
Зевако, З.М.
|
|
Subject |
рекламна комунікація
рекламная коммуникация українська мова украинский язык англійська мова английский язык |
|
Description |
Реклама є одним з креолізованных текстів, в якому вербальний і візуальний компоненти утворюють одне вербально-візуальне, смислове, функціональне ціле, що забезпечує його комплексну прагматичну дію на адресата. Текст реклами – це текст особливої прагматичної спрямованості, основні характеристики якого – діалогічність, і смислова (професійно-орієнтована) насиченість.
|
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2014-08-01T10:22:37Z
2014-08-01T10:22:37Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Зевако, З.М.
Лінгвостилістичні особливості рекламних слоганів (на матеріалі англійської та української мов) [Текст] / З.М. Зевако ; наук. кер. І.К. Кобякова
// Перекладацькі інновації : матеріали ІV Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, м. Суми, 13-14 березня 2014 р. / Редкол.: С.О. Швачко, І.К. Кобякова, О.О. Жулавська та ін. - Суми : СумДУ, 2014
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36455 |
|
Language |
uk
|
|