Social advertising, with its potential for society consolidation, as a basis for awareness-raising activities in the public sphere of Ukraine
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/3836/
|
|
Title |
Social advertising, with its potential for society consolidation, as a basis for awareness-raising activities in the public sphere of Ukraine
Соціальна реклама як фактор об’єднання суспільства – основа здійснення рекламно-інформаційної діяльності в соціальній сфереі в Україні Социальная реклама как фактор объединения общества - основа осуществления рекламно-информационной деятельности в социальной сфере в Украине |
|
Creator |
Фірсова, Ірина Миколаївна
|
|
Subject |
Міжнародні
|
|
Description |
This paper argues about the leading role of PSAs in the life of modern Ukrainian society
В роботі наводяться аргументи щодо провідної ролі соціальної реклами в житті сучасного українського суспільства В работе приводятся аргументы относительно лидирующей роли социальной рекламы в жизни современного украинского общества |
|
Publisher |
Cibunet Publishing
|
|
Date |
2013-11-11
|
|
Type |
Стаття
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Rights |
—
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/3836/1/I.Firsova_Applied%20Sciences%20and%20technologies%20in%20the%20United%20States%20and%20Europe%20Common%20challenges%20and%20scientific%20findings%20Materials%20of%20the%203rd%20International%20scientific%20conference%20%28New%20York%2C%20November%2011-12%2C%20%202013%29_IPSP%20.pdf
Фірсова, Ірина Миколаївна (2013) Соціальна реклама як фактор об’єднання суспільства – основа здійснення рекламно-інформаційної діяльності в соціальній сфереі в Україні Applied Sciences and technologies in the United States and Europe: common challenges and scientific findings : materials of the 3rd International scientific conference (New York, November 11-12, 2013). с. 80-81. |
|