Запис Детальніше

Підходи до визначення поняття антикризового менеджменту

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Підходи до визначення поняття антикризового менеджменту
 
Creator Мельник, Юлія Миколаївна
Мельник, Юлия Николаевна
Melnyk, Yuliia Mykolaivna
Литвиненко, В.С.
 
Subject підприємство
предприятие
enterprise
антикризовий маркетинг
антикризисный маркетинг
anti-crisis marketing
 
Description При виникненні кризового стану на підприємстві існує ряд причин, таких як: загроза неплатоспроможності та банкрутства, невдало обрана маркетингова стратегія і, як наслідок, зупинення виробництва, радикальні зміни в управлінні та стратегії фірми, втрата важливої інформацій, значні труднощі в бізнесі, поразка в конкурентній боротьбі, коливання в ринковій кон’юнктурі, несприятливі зовнішньоекономічні умови, а нерідко, загальноекономічна та політична ситуація в країні або у світі.
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2014-08-01T10:07:22Z
2014-08-01T10:07:22Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Мельник, Ю.М. Підходи до визначення поняття антикризового менеджменту [Текст] / Ю.М. Мельник, В.С. Литвиненко // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. – Суми: СумДУ, 2014. – Т.1. – С. 269-271.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36427
 
Language uk