Запис Детальніше

Прецедентні імена в англомовному рекламному дискурсі

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Прецедентні імена в англомовному рекламному дискурсі
 
Creator Заїка, І.Ю.
 
Subject реклама
комунікація
англомовний рекламний дискурс
англоязычный рекламный дискурс
коммуникация
 
Description Інтенсивний розвиток різноманітних форм людської діяльності стимулює інтерес філологів до дослідження різних типів комунікації, в тому числі рекламної. Оскільки реклама як вид прикладних комунікацій має можливість відбирати вигідні для себе характеристики та здійснювати вплив на вибір з боку адресата, досить часто автори у своїх рекламних текстах використовують прецедентні імена – індивідуальні імена, пов'язані або з широко відомим текстом, що, як правило, належить до числа прецедентних, або з ситуацією, що є широко відомою носіям мови і виступає як прецедентна.
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2014-08-04T08:38:50Z
2014-08-04T08:38:50Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Заїка, І.Ю. Прецедентні імена в англомовному рекламному дискурсі [Текст] /І.Ю. Заїка ; наук. кер. Г.В. Чуланова // Перекладацькі інновації : матеріали ІV Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, м. Суми, 13-14 березня 2014 р. / Редкол.: С.О. Швачко, І.К. Кобякова, О.О. Жулавська та ін. - Суми : СумДУ, 2014
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36500
 
Language uk