Прецедентні імена в англомовному рекламному дискурсі
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Прецедентні імена в англомовному рекламному дискурсі
|
|
Creator |
Заїка, І.Ю.
|
|
Subject |
реклама
комунікація англомовний рекламний дискурс англоязычный рекламный дискурс коммуникация |
|
Description |
Інтенсивний розвиток різноманітних форм людської діяльності стимулює інтерес філологів до дослідження різних типів комунікації, в тому числі рекламної. Оскільки реклама як вид прикладних комунікацій має можливість відбирати вигідні для себе характеристики та здійснювати вплив на вибір з боку адресата, досить часто автори у своїх рекламних текстах використовують прецедентні імена – індивідуальні імена, пов'язані або з широко відомим текстом, що, як правило, належить до числа прецедентних, або з ситуацією, що є широко відомою носіям мови і виступає як прецедентна.
|
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2014-08-04T08:38:50Z
2014-08-04T08:38:50Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Заїка, І.Ю.
Прецедентні імена в англомовному рекламному дискурсі [Текст] /І.Ю. Заїка ; наук. кер. Г.В. Чуланова
// Перекладацькі інновації : матеріали ІV Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, м. Суми, 13-14 березня 2014 р. / Редкол.: С.О. Швачко, І.К. Кобякова, О.О. Жулавська та ін. - Суми : СумДУ, 2014
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36500 |
|
Language |
uk
|
|