Запис Детальніше

Взаємозв'язок маркетингової та логістичної стратегій при формуванні ціни на транспортні послуги

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Взаємозв'язок маркетингової та логістичної стратегій при формуванні ціни на транспортні послуги
 
Creator Власенко, Дмитро Олександрович
Власенко, Дмитрий Александрович
Vlasenko, Dmytro Oleksandrovych
 
Subject маркетинг
логістика
стратегії
логістичні системи
маркетинг
логистика
стратегии
логистические системы
marketing
logistics
strategy
logistics systems
 
Description Сучасна логістична концепція управління перевезеннями вантажів призвела до того, що метою взаємодії між членами логістичного ланцюга (продавцями, покупцями, іншими перевізниками) стає не отримання максимального прибутку для кожного учасника окремо, а його сукупна максимізація та справедливий розподіл (або прямий, або непрямий – через тарифи).
Modern logistics management concept in transportation of goods led to the goal of interaction between members of the logistics chain (vendors, customers and other carriers) is not to maximize profits for each participant separately, and its aggregate maximization and equitable distribution (either direct or indirect - through rates).
 
Publisher Східноукраїнський інститут економіки і управління
 
Date 2014-08-18T06:27:05Z
2014-08-18T06:27:05Z
2013-11
 
Type Article
 
Identifier Власенко, Д.О. Взаємозв'язок маркетингової та логістичної стратегій при формуванні ціни на транспортні послуги [Текст] / Д.О. Власенко // Сучасні тенденції в економіці та управління: новий погляд: збірник матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (29-30 листопада 2013 р., м.Донецьк). - Донецьк: ГО "СІЕУ", 2013. - С. 86-89.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36635
 
Language uk