Взаємозв'язок маркетингової та логістичної стратегій при формуванні ціни на транспортні послуги
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Взаємозв'язок маркетингової та логістичної стратегій при формуванні ціни на транспортні послуги
|
|
Creator |
Власенко, Дмитро Олександрович
Власенко, Дмитрий Александрович Vlasenko, Dmytro Oleksandrovych |
|
Subject |
маркетинг
логістика стратегії логістичні системи маркетинг логистика стратегии логистические системы marketing logistics strategy logistics systems |
|
Description |
Сучасна логістична концепція управління перевезеннями вантажів призвела до того, що метою взаємодії між членами логістичного ланцюга (продавцями, покупцями, іншими перевізниками) стає не отримання максимального прибутку для кожного учасника окремо, а його сукупна максимізація та справедливий розподіл (або прямий, або непрямий – через тарифи).
Modern logistics management concept in transportation of goods led to the goal of interaction between members of the logistics chain (vendors, customers and other carriers) is not to maximize profits for each participant separately, and its aggregate maximization and equitable distribution (either direct or indirect - through rates). |
|
Publisher |
Східноукраїнський інститут економіки і управління
|
|
Date |
2014-08-18T06:27:05Z
2014-08-18T06:27:05Z 2013-11 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Власенко, Д.О. Взаємозв'язок маркетингової та логістичної стратегій при формуванні ціни на транспортні послуги [Текст] / Д.О. Власенко // Сучасні тенденції в економіці та управління: новий погляд: збірник матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (29-30 листопада 2013 р., м.Донецьк). - Донецьк: ГО "СІЕУ", 2013. - С. 86-89.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36635 |
|
Language |
uk
|
|