Запис Детальніше

Типологія засобів інтимізації в англомовних і україномовних рекламних текстах.

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Типологія засобів інтимізації в англомовних і україномовних рекламних текстах.
 
Creator Декшна, Тетяна Анатоліївна
 
Subject типологія засобів інтимізації
мовні і позамовні засоби
рекламний текст
рекламний дискурс
інтимізаційна роль метафори
means of intimization typology
verbal and nonverbal means
advertisement text
advertisement discourse
intimization role of metaphor
81.111’38 : 811.161.2’38
 
Description У дисертаційній роботі запропоновано новий зіставний підхід до встановлення типології засобів інтимізації в англомовних і україномовних рекламних текстах; розроблено комплексну методику аналізу цих текстів; виявлено спільні та відмінні мовні засоби інтимізації в англомовних і україномовних рекламних текстах, а також інтимізаційну роль метафори у творенні їх плану змісту; розкрито характер і специфіку позамовних засобів інтимізації в англомовних і україномовних рекламних дискурсах; визначено загальнокультурні тенденції у сфері інтимізації англомовних і україномовних рекламних текстів.
The thesis suggests a new contrastive approach to determination of types of intimization in English and Ukrainian multimedia and printed advertisement texts; complex methods for the analysis of verbal and nonverbal means of intimization in these texts have been developed; common and different verbal and nonverbal means of intimization in English and Ukrainian advertisement texts as well as the intimization role of metaphor in their content plane creation have been determined; it reveals the character and specific of nonverbal means of intimization in English and Ukrainian discourse;
it specifies general cultural tendencies in the sphere of intimization.
 
Publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова
 
Date 2014-08-27T09:20:11Z
2014-08-27T09:20:11Z
2013
 
Type Other
 
Identifier Декшна, Тетяна Анатоліївна. Типологія засобів інтимізації в англомовних і україномовних рекламних текстах [Текст] : автореф. дис. ... канд. філол. наук: 10.02.15 / Т. А. Декшна ; наук. керівник Ф. О. Нікітіна ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2013. - 19 с.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5657
 
Language uk