Запис Детальніше

Методика розвитку рухової пам’яті у процесі інструментальної підготовки майбутнього вчителя музики.

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методика розвитку рухової пам’яті у процесі інструментальної підготовки майбутнього вчителя музики.
 
Creator Гусак, Владислав Анатолійович
 
Subject рухова пам’ять
інструментальна підготовка
методика розвитку рухової пам’яті майбутнього вчителя музики
руховий образ
м’язове відчуття
locomotor memory
instrumental training
locomotor memory development methods of future music teacher
playing movements automatization process
movement image
muscel feeling
784:378.147.016] (043.3)
 
Description У дисертаційному дослідженні розглянуто проблему розвитку рухової пам’яті майбутнього вчителя музики в процесі інструментальної підготовки. Висвітлено специфіку матеріальних основ феномену «рухова пам’ять», розкрито сутність і зміст даного поняття, науково обґрунтовано характеристики проявів рухової пам’яті, визначено її основні функції у процесі інструментальної підготовки майбутнього вчителя музики. У дисертації розроблено та експериментально перевірено методичну модель розвитку рухової пам’яті майбутнього вчителя музики та технологію її реалізації у вищій школі на основі поетапної практичної апробації визначених педагогічних умов. Результативність дослідно-експериментальної роботи підтверджується методами математичної статистики, що доводить дієвість й ефективність запропонованої поетапної методики впровадження методичної моделі розвитку рухової пам’яті майбутнього вчителя музики в процесі інструментальної підготовки. Набула подальшого розвитку теорія і методика рухової мнемічної активності студентів музичних факультетів вищих навчальних закладів педагогічної освіти в процесі фахової підготовки.
The problem of locomotor memory development in the process of future music teacher instrumental training is considered in the thesis. The peculiarities of the material fundamentals of “locomotor memory” phenomenon is shown, its essence and content is discovered, its functions in the process of future music teacher instrumental training are defined. Future music teacher locomotor memory development methodical model and its realization technology in high school on the basis of gradual definite pedagogical conditions approbation are developed and experimentally proved in the thesis. The results of the research are proved by mathematics statistics methods which show effectiveness of the suggested gradual methods of locomotor memory development methods in the process of future music teacher instrumental training methodical model. Theory and methods of locomotor activity of the music departments students of higher pedagogical educational institutions in the process of professional training have its further development.
 
Publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова
 
Date 2014-09-01T09:20:40Z
2014-09-01T09:20:40Z
2011
 
Type Other
 
Identifier http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5664
 
Language uk