Запис Детальніше

Історіогенеза педагогічного осмислення соціокультурного явища розвитку людини як підґрунтя наукового оформлення проблеми людиномірності освіти крізь життя

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Історіогенеза педагогічного осмислення соціокультурного явища розвитку людини як підґрунтя наукового оформлення проблеми людиномірності освіти крізь життя
 
Creator Сегеда, Н.А.
 
Subject 111.32:[008+001+37]
 
Description Монографія висвітлює філософсько-методологічні аспекти людиномірності в культурі, науці та освіті. Авторський колектив пропонує концептуалізацію філософсько-методологічних засад людиномірності культури, науки й освіти, висвітлює духовно-практичні смисли людиномірності в культурній реальності, аналізує психолого-педагогічні імперативи та максими людиномірності освіти.
 
Publisher Видавництво МДПУ ім. Б.Хмельницького
 
Date 2014-09-12T07:39:30Z
2014-09-12T07:39:30Z
2013
 
Type Book chapter
 
Identifier Історіогенеза педагогічного осмислення соціокультурного явища розвитку людини як підґрунтя наукового оформлення проблеми людиномірності освіти крізь життя / Н.А.Сегеда // Людиномірність у культурі, науці та освіті: філософсько-методологічні аспекти: монографія / Авт. кол.; за заг. ред.. В.В.Молодиченка. – Мелітополь : Видавництво МДПУ ім. Б.Хмельницького, 2013. – C.204-221.
978-617-70-55-23-4
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5701
 
Language uk