КОНТАКТНА ТА КОНТАКТНО-ІМПУЛЬСНА ВЗАЄМОДІЯ У БАГАТОПАРНИХ ФРИКЦІЙНИХ ВУЗЛАХ СТРІЧКОВО-КОЛОДКОВОГО ГАЛЬМА
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
КОНТАКТНА ТА КОНТАКТНО-ІМПУЛЬСНА ВЗАЄМОДІЯ У БАГАТОПАРНИХ ФРИКЦІЙНИХ ВУЗЛАХ СТРІЧКОВО-КОЛОДКОВОГО ГАЛЬМА
КОНТАКТНОЕ И КОНТАКТНО-ИМПУЛЬСНОЕ ВЗАИМОДЕЙСТВИЕ В МНОГОПАРНЫХ ФРИКЦИОННЫХ УЗЛАХ ЛЕНТОЧНО-КОЛОДОЧНОГО ТОРМОЗА CONTACT AND CONTACT-IMPACT INTERACTIONS IN MULTI-PAIR FRICTION ASSEMBLIES OF THE BAND-SHOE BRAKE |
|
Creator |
Кіндрачук, Мирослав Васильович; Національний авіаційний університет, Україна
Вольченко, Микола Олександрович; Кубанський державний технологічний університет, Росія Вольченко, Дмитро Олександрович; Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу, Україна Журавльов, Дмитро Юрійович; к.т.н., доцент кафедри механіки машин Івано- Франківського національного технічного університету нафти і газу Возний, Андрій Володимирович; аспірант кафедри механіки машин Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу |
|
Subject |
стрічково-колодкове гальмо; багатопарний фрикційний вузол; серійна такомбінована стрічка; фрикційна накладка; гальмівний шків; контактно-імпульсна взаємодія; зношування; модель; конструктивні та експлуатаційні параметри
— ленточно-колодочный тормоз; многопарный фрикционныйузел; серийная и комбинированная лента; фрикционная накладка; тормознойшкив; контактно-импульсное взаимодействие; износ; модель; конструктивныеи эксплуатационные параметры. — band-shoe brake; multi-pair friction assembly; serial and combined bands; brake pulley; contact-impact interaction; deterioration; pattern; mechanical and operating characteristics. — |
|
Description |
Проведено обґрунтування теоретичного та експериментального характера застосування убагатопарних фрикційних вузлах стрічково-колодкового гальма комбінованих гальмівнихстрічок. Розглянута контактна взаємодія в парі «метал-метал» та контактно-імпульснавзаємодія в парі тертя «шків-накладки» в багато парних фрикційних вузлах.
Произведено обоснование теоретического и экспериментального характераприменения в многопарных фрикционных узлах ленточно-колодочного тормозакомбинированных тормозных лент. Рассмотрено контактное взаимодействиев паре «металл-металл» и контактно-импульсное взаимодействие в паре трения «шкив-накладки» в многопарных фрикционных узлах. The theoretical and experimental application nature in multi-pair friction assemblies of the band-shoe brake of the combined brake bands is justified. The contact interaction in the pair «metal-metal» and the contact-impact interaction in the friction pair «pulley-straps» in multi-pair friction assemblies are considered. |
|
Publisher |
Національний Авиаційний Університет
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2014-09-18
|
|
Type |
—
|
|
Format |
application/pdf
application/pdf application/msword |
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PTZ/article/view/6553
|
|
Source |
Проблеми тертя та зношування; № 2(61) (2013); 4-19
Проблемы трения и изнашивания; № 2(61) (2013); 4-19 Scientific-Technical Journal "Problems of Friction and Wear"; № 2(61) (2013); 4-19 |
|
Language |
ru
|
|