Запис Детальніше

Specificity education musical sense of rhythm from soloists in the course of vocational training

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/3516/
 
Title Specificity education musical sense of rhythm from soloists in the course of vocational training
Специфіка виховання музично-ритмічного почуття у солістів-вокалістів у процесі професійного навчання
Специфика воспитания музыкально-ритмического чувства у солистов-вокалистов в процессе профессионального обучения
 
Creator Гмиріна, Світлана Вікторівна
 
Subject Інші (не входять ні до фахових ні до наукових)
 
Description Abstract. In this paper one of the specific components of competence is investigated - a musical rhythm, which is an expressive mean of a musical work and which reflects its figurative nature. The structural elements were selected which form a sense of rhythm. Rhythmic problems were defined in performing activities.
У даній роботі досліджується один із спеціальних компонентів компетентності - музичний ритм, що є виразним засобом музичного твору і відображає його образну сутність. Виділено структурні елементи, що утворюють почуття ритму. Визначено ритмічні проблеми у виконавської діяльності.
В данной работе исследуется один из специальных компонентов компетентности – музыкальный ритм, являющийся выразительным средством музыкального произведения и отражающий его образную сущность. Выделены структурные элементы, образующие чувство ритма. Определены ритмические проблемы в исполнительской деятельности.
 
Publisher Комитет информации и архивов Министерства культуры, информации и спорта Республики Казахстан
 
Date 2013
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/3516/1/Gmirina%20S.PDF
Гмиріна, Світлана Вікторівна (2013) Специфіка виховання музично-ритмічного почуття у солістів-вокалістів у процесі професійного навчання Научно-теоретический и практический журнал ОРАЛДЫН ГЫЛЫМ ГАРШЫСЫ №23 (71). Серия Педагогические науки (23 (71). ISSN 1561-6908