Запис Детальніше

SOLVING THE MATRIX 3× N GAME FOR COMBINING OPTIMALLY ALGORITHMS OF THE NEURONET LEARNING WITH IDENTIFICATION ERROR MEASURE AFTER THE LEARNING TIME BY A VOLUME OF THE CONSUMED RESOURCES

Науковий журнал «Радіоелектроніка, інформатика, управління»

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
##plugins.schemas.marc.fields.022.name## 2313-688X
1607-3274
 
##plugins.schemas.marc.fields.042.name## dc
 
##plugins.schemas.marc.fields.245.name## SOLVING THE MATRIX 3× N GAME FOR COMBINING OPTIMALLY ALGORITHMS OF THE NEURONET LEARNING WITH IDENTIFICATION ERROR MEASURE AFTER THE LEARNING TIME BY A VOLUME OF THE CONSUMED RESOURCES
 
##plugins.schemas.marc.fields.100.name## Romanuke, V.V.
 
##plugins.schemas.marc.fields.520.name## Анотація
 
##plugins.schemas.marc.fields.260.name## National University "Zaporizhzhia Polytechnic"
2013-06-14 00:00:00
 
##plugins.schemas.marc.fields.856.name## application/pdf
http://ric.zntu.edu.ua/article/view/14196
 
##plugins.schemas.marc.fields.786.name## Radio Electronics, Computer Science, Control; No. 2 (2012): Radio Electronics, Computer Science, Control
 
##plugins.schemas.marc.fields.546.name## ukr
 
##plugins.schemas.marc.fields.540.name## ##submission.copyrightStatement##