Запис Детальніше

Розробка методології побудови та підвищення ефективності систем посадки повітряних кораблів

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розробка методології побудови та підвищення ефективності систем посадки повітряних кораблів
 
Subject система посадки
повітряний корабель
підвищення ефективності
розробка методології
радіонавігація
контрольно-корегувальна станція
якість сигналу
 
Description - розроблено узагальнений алгоритм функціонування та базовий варіант побудови
ССППК;
- в порівнянні з базовим варіантом введені додаткові функції прогнозу видимості геомет-
рії сузір’я супутників та аналізу завадової обстановки;
- на основі дослідження розробленого макету системи показана необхідність узгодження
часу виміру радіонавігаційних параметрів при організації диференційного режиму навігаційних
визначень;
- запропоновано метод підвищення точності навігаційних визначень з уточненням даних
GNSS по сигналам бортової інерціальної навігаційної системи;
- для умов роботи з мінімальним числом видимих супутників розроблені наступні методи
підвищення точності:
1) обробка сигналів контрольно-корегувальної станції (ККС) з використанням не менш 3-
х навігаційних приймачів, 2) використання ККС в якості псевдосупутників, 3) застосування ме-
тоду визначень з використанням інформації про віртуальні супутники;
- вказано гостроту проблеми забезпечення контролю цілісності;
- запропоновано комплексний підхід до організації контролю цілісності із комбінуванням
алгоритмів RAIM, AAIM, ідеології моніторингу якості сигналу (SQM), контролю рівнів захисту
за концепцією GBAS та Galileo;
- розроблені методи контролю цілісності :
1) з використання довірчих інтервалів;
2) модифікований метод з використанням груп фільтрів Калмана;
- для підвищення завадостійкості запропоновано принцип побудови адаптивної антени
радіонавігації на основі вимірювання кутів приходу завади;
- розроблена методологія побудови та підвищення ефективності ССППК.
 
Date 2014-07-22T10:23:30Z
2014-07-22T10:23:30Z
2009
 
Type Technical Report
 
Identifier http://er.nau.edu.ua:8080/handle/NAU/9283
 
Language other
 
Publisher Національний авіаційний університет