Запис Детальніше

Фізична культура в освітній практиці Буковини кінця XIX – початку XX століття

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Фізична культура в освітній практиці Буковини кінця XIX – початку XX століття
Физическая культура в образовательной практике Буковины конца XIX – начала XX столетия
Physical culture in educational practice of Bukovyna in the late 19th – early 20th centuries
 
Creator Винничук, Олег Теофілович
 
Subject фізична культура
гімнастика
народні школи
освітній процес
 
Description Охарактеризовано процеси становлення та розвитку фізичної культури в школах Буковини в кінці XIX – на початку XX ст. Визначено причини та охарактеризовано недоліки процесу становлення фізичної культури в освітній політиці Габсбурзької монархії. Доведено, що соціально-політичне життя буковинців у другій половині ХІХ ст. сприяло запровадженню реформістсько-інноваційних підходів до народної школи, які вже були апробовані в західноєвропейських країнах. Встановлено основні підходи до реалізації змісту фізичної культури учнів шкіл на Буковині в досліджуваний період.
Дана характеристика процессов становления и развития физической культуры в школах Буковины в конце XIX – в начале XX ст. Определены причины и охарактеризованы недостатки процесса становления физической культуры в образовательной политике Габсбургской монархии. Доказано, что социально-политическая жизнь буковинцев во второй половине XIX ст. способствовала внедрению реформаторско-инновационных подходов к народной школе, которые уже были апробированы в западноевропейских странах. Выделены основные подходы к реализации содержания физической культуры учеников школ на Буковине в исследуемый период.
The process of physical culture establishment and development in schools of Bukovyna in the late 19th –early 20th centuries has been described. The reasons for and the disadvantages of the physical culture establishment process in the educational policy of Habsburg Monarchy have been determined and characterized. It has been proven that social and political life of the residents of Bukovyna in the second half of the 19th century helped to implement reformation and innovative methods into public schools, which had been already approbated in Western European countries. Basic approaches to the implementation of the content of physical culture of the pupils in Bukovyna in the period being explored have been pointed out.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2014-09-19T11:31:44Z
2014-09-19T11:31:44Z
2014
 
Type Article
 
Identifier http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4434
 
Language uk
 
Relation Педагогіка
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка