Поняття культурно-освітнього простору в сучасній педагогічній науці
DSpace at TNPU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Поняття культурно-освітнього простору в сучасній педагогічній науці
Понятие культурно-образовательного пространства в современной педагогической науке Concept of cultural and educational space in modern pedagogical science |
|
Creator |
Смолінська, Олеся Євгенівна
|
|
Subject |
культурно-освітній простір
освітнє середовище університет класифікація критерії класифікації |
|
Description |
Розглянуто зміст поняття «культурно-освітній простір» з позицій педагогічної теорії. Подано класифікацію досліджень культурно-освітнього простору. Запропоновано власні критерії групування визначень культурно-освітнього простору та вжитих у синонімічному значенні інших понять. Виокремлено такі його визначення науковцями: фізичний фактор просторової організації, організаційно-управлінська категорія, фактор педагогічного впливу, система координат для суспільних етнічних цінностей, простір соціально-психологічних комунікацій, об’єкт філософсько-освітнього дискурсу, фактор виникнення суб’єктності особистості, обставина метафоризації мовленнєвого освоєння дійсності.
Рассмотрено содержание понятия «культурно-образовательное пространство» с позиций педагогической теории. Дана классификация исследований культурно-образовательного пространства. Предложены собственные критерии группирования определений культурно-образовательного пространства и употреблённых в синонимическом значении других понятий. Выделены следующие его определения учеными: физический фактор пространственной организации, организационно-управленческая категория, фактор педагогического влияния, система координат для общественных этнических ценностей, пространства социально-психологических коммуникаций, объект философско-образовательного дискурса, фактор возникновения субъектности личности, обстоятельство метафоризации, языкового освоения действительности. The paper considers the content of the concept of cultural and educational space from pedagogical theory positions. A classification of the studies of cultural and educational space has been made in this research. Author’s criteria for grouping definitions of cultural and educational space and other notions used in a synonymic sense have been outlined. The following definitions of this subject by scientists have been presented: as a physical factor of spatial organization, organizational and managerial category, factor of pedagogical influence, the coordinate system for society ethnic values, space of social and psychological communications, the object of philosophical and educational discourse, factors of the appearance of a person’s subjectness, the circumstance of metaphor formation of speech assimilation of reality. |
|
Publisher |
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
|
|
Date |
2014-09-19T11:32:44Z
2014-09-19T11:32:44Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4436
|
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Педагогіка
|
|
Rights |
© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
|
|