Запис Детальніше

Навчальні проекти як засіб застосування знань у практичній діяльності майбутніх інженерів-педагогів

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Навчальні проекти як засіб застосування знань у практичній діяльності майбутніх інженерів-педагогів
Учебные проекты как средство применения знаний в практической деятельности будущих инженеров-педагогов
Educational projects as a means of knowledge application in practical activity of future engineers-pedagogues
 
Creator Цідило, Іван Миколайович
 
Subject практична діяльність майбутніх інженерів-педагогів
застосування знань
навчальна діяльність
об’єкт діяльності
навчальний проект
 
Description Висвітлено проблему застосування знань у практичній діяльності інженерів-педагогів. Встановлено, що провідною у діяльності інженера-педагога є перетворювальна діяльність, яка повинна відбуватися на основі засвоєння усіх її компонентів в єдності: мети, мотиву, дії, операції. Як засіб застосування теоретичних знань у практичній діяльності запропоновано в організації навчального процесу в вищому навчальному закладі (ВНЗ) використовувати навчальні проекти трьох рівнів складності залежно від активності і поставленої мети.
Отражена проблема применения знаний в практической деятельности инженеров-педагогов. Установлено, что ведущим видом деятельности инженера-педагога является преобразующая деятельность, которая должна происходить на основе усвоения всех ее компонентов в единстве: цели, мотива, действия, операции. Как средство применения теоретических знаний в практической деятельности предложено в организации учебного процесса в вузах использовать три уровня учебных проектов в зависимости от активности и поставленной цели.
The problem of knowledge application in practical activity of engineers-pedagogues is highlighted. It has been ascertained that the principal kind of activity is the transformational activity which should take place on the basis of mastering all the components of activity in unity: aim, reason, action, operation. As a means of theoretical knowledge application in practical activity, it is suggested that in the organization of learning process in a higher educational establishment (HEI) three levels of educational projects should be used depending on the activeness and the goal of activity.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2014-09-19T11:34:14Z
2014-09-19T11:34:14Z
2014
 
Type Article
 
Identifier http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4439
 
Language uk
 
Relation Педагогіка
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка