Запис Детальніше

Адаптивне навчання студентів та його структура

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Адаптивне навчання студентів та його структура
Адаптивное обучение студентов и его структура
Students’ adaptive learning and its structure
 
Creator Опалюк, Тетяна Леонідівна
 
Subject адаптація
адаптивне навчання
адаптивні процеси
адаптивна функція
суб’єкт-суб’єктна взаємодія
 
Description Визначено сутність та структуру адаптивного навчання студентів. Адаптивне навчання трактовано як головний механізм компетентнісного, особистісно-орієнтованого навчання, в основі якого – взаємодія досвідів викладача та студента як значущих суб’єктів взаємодії. Структурування адаптивного процесу в навчанні дало можливість визначити домінанти, врахування яких сприятиме оптимізації вказаного процесу, системі професійної підготовки вчителя.
Определена сущность и структура адаптивного обучения студентов. Адаптивное обучение рассмотрено как главный механизм компетентностного, личностно-ориентированного обучения, в основе которого – взаимодействие опытов преподавателя и студента как значимых субъектов взаимодействия. Структурирование адаптивного процесса в обучении позволило выделить доминанты, учет которых будет способствовать оптимизации указанного процесса, системе профессиональной подготовки учителя.
This article explains the essence and structure of students’ adaptive learning. Adaptive learning is treated as a major mechanism of competence, personality-oriented learning based on the interaction of teacher’s and student’s experience as a significant interaction objects. Structuring adaptive process in education provided an opportunity to define the dominants, consideration of which will favor optimization of the mentioned process, as well as teacher training system in general.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2014-09-19T11:35:14Z
2014-09-19T11:35:14Z
2014
 
Type Article
 
Identifier http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4441
 
Language uk
 
Relation Педагогіка
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка