Запис Детальніше

Методика формування біоетичних знань школярів у процесі вивчення біології

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методика формування біоетичних знань школярів у процесі вивчення біології
Методика формирования биоэтических знаний школьников в процессе изучения биологии
Methods of formation of pupils’ bioethical knowledge in the process of studying biology
 
Creator Бак, Вікторія Федорівна
Степанюк, Алла Василівна
 
Subject интеграция науки и нравственности
системный подход
образовательный курс «Биология»
метод аналогий
 
Description Обґрунтовано методологічну єдність законів природи і законів моралі, що дає змогу реалізувати інтеграцію науки й етики в процесі вивчення біології. Запропоновано методичну систему інтеграції, яка включає в себе факультативні курси біоетичної спрямованості, організацію навчальної діяльності на основі співробітництва та гуманістично-особистісного підходу. Охарактеризовано метод аналогій у відображенні тенденції інтеграції науки та моралі у змісті шкільного предмета «Біологія» і його використання.
Обосновано методологическое единство законов природы и законов морали, что позволяет реализовать интеграцию науки и этики в процессе обучения биологии. Предложена методическая система интеграции, которая включает факультативные курсы биоэтической направленности, организацию учебной деятельности на основе сотрудничества и гуманно-личностного подхода. Дана характеристика метода аналогий при отражении тенденции интеграции науки и нравственности в содержании школьного предмета «Биология» и его использования.
Methodological unity of the laws of nature and morality has been substantiated in this research. This enables integration of science and ethics in the process of studying biology. There has been developed a methodical system of integration, which includes elective courses focused on bioethics, organization of training activities on the basis of cooperation, humanistic and personal approach. The analogy method in the reflection of trends in integration of science and morality in the content of a school subject «Biology» and its use has been characterized in this article.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2014-09-19T11:36:15Z
2014-09-19T11:36:15Z
2014
 
Type Article
 
Identifier http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4443
 
Language uk
 
Relation Педагогіка
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка