Запис Детальніше

Формування в учнів ціннісного ставлення до природи як компонента екологічної культури

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування в учнів ціннісного ставлення до природи як компонента екологічної культури
Формирование в учащихся ценностного отношения к природе как компонента экологической культуры
Formation of students' value attitude to nature as a component of ecological culture
 
Creator Жирська, Галина Ярославівна
 
Subject екологічна культура
ціннісне ставлення до природи
емоційно-оцінна діяльність
 
Description Обґрунтовано зв’язок ціннісного ставлення до природи з екологічною культурою особистості та необхідність застосування нових підходів до його формування в умовах загострення екологічної кризи. Визначено зміст, структуру та особливості оцінної діяльності школярів щодо формування ціннісного ставлення до природи. Розкрито можливості сучасних методів і засобів природничо-наукової освіти для організації емоційно-оцінної діяльності екологічного спрямування в навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи.
Обосновано связь ценностного отношения к природе с экологической культурой личности и необходимость применения новых подходов к его формированию в условиях обострения экологического кризиса. Определено содержание, структуру и особенности оценочной деятельности школьников относительно формирования ценностного отношения к природе. Раскрыты возможности современных методов и средств естественнонаучного образования для организации эмоционально-оценочной деятельности экологического направления в учебно-воспитательном процессе общеобразовательной школы.
The article presents a substantiation of the connection of value attitude to nature with ecological culture of an individual and the need to apply new approaches to its formation in the conditions of environmental crisis. The content, structure and peculiarities of student’s evaluation activity on the formation of their value attitude to nature were analyzed. The power of modern methods and means of natural and scientific education for the organization of emotional and evaluative ecology oriented activity in educational process at secondary schools has been revealed.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2014-09-19T11:36:45Z
2014-09-19T11:36:45Z
2014
 
Type Article
 
Identifier http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4444
 
Language uk
 
Relation Педагогіка
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка