Запис Детальніше

Формування орфографічної компетентності молодших школярів в умовах російсько-української двомовності

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування орфографічної компетентності молодших школярів в умовах російсько-української двомовності
Формирование орфографической компетентности младших школьников в условиях русско-украинского двуязычия
Formation of elementary school pupils’ orthographic competence in the conditions of Russian and Ukrainian bilingualism
 
Creator Зіядінова, Ріяна Ісаївна
Каленська, Віра Петрівна
 
Subject орфографія
грамотність
орфографічна компетентність
російсько-українська двомовність
експеримент
 
Description Здійснено порівняльний аналіз орфографічних правил російської та української мов у початкових класах. Описано труднощі, з якими стикаються учні при паралельному вивченні української та російської орфографії. Розкрито рівні сформованості орфографічної компетентності молодших школярів. Проведено кількісний та якісний аналіз дослідно-експериментальної роботи з формування орфографічної компетентності молодших школярів в умовах російсько-української двомовності.
Осуществлен сопоставительный анализ орфографических правил русского и украинского языков в начальных классах. Описаны трудности, с которыми встречаются учащиеся при параллельном изучении украинской и русской орфографии. Раскрыты уровни формирования орфографической компетентности младших школьников. Дан качественный анализ опытно-экспериментальной работы по формирования орфографической компетентности младших школьников в условиях русско-украинского двуязычия.
The article reveals the peculiarities of the formation of orthographic competence of elementary school pupils in terms of Russian and Ukrainian bilingualism. An analysis of scientific and methodical literature on the given problem has been made. Also, there has been carried out a comparative analysis of the spelling rules of the Russian and the Ukrainian languages at primary school. The difficulties faced by students in the process of simultaneous study of the Ukrainian and Russian spelling have been described in this research. There has also been made a quantitative and qualitative analysis of the research and experimental work on the formation of orthographic competence of elementary school pupils in terms of Russian and Ukrainian bilingualism.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2014-09-19T11:37:15Z
2014-09-19T11:37:15Z
2014
 
Type Article
 
Identifier http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4445
 
Language uk
 
Relation Педагогіка
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка