Запис Детальніше

Моделювання процесу навчання читання англомовної періодики

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Моделювання процесу навчання читання англомовної періодики
Моделирование процесса обучения чтению англоязычной периодики
Modelling of the process of teaching reading English language periodicals
 
Creator Глушко, Тетяна
 
Subject стандартна лексика
експресивна лексика
рецептивна активність
репродуктивна активність
продуктивна активність
 
Description Розглянуто науково обґрунтований процес навчання читання англомовної періодики в усіх його компонентах, що послідовно розвиваються, та форму взаємозв’язку структурних елементів у навчанні читання. Цей процес подано у вигляді кількох взаємопов’язаних і взаємозумовлених моделей: 1) моделі процесу набуття знань стандартної й експресивної лексики; 2) моделі процесу формування навичок вживання цієї лексики; 3) моделі розвитку вмінь читання різнорівневих за ступенем лінгвістичного різновиду текстів.
Описаны научно обоснованный процесс обучения чтению англоязычной периодики во всех его последовательно развивающихся компонентах, и форма взаимосвязи структурных элементов в обучении чтению. Этот процесс представлен в виде нескольких взаимосвязанных и взаимообуславливающих моделей: 1) модели процесса приобретения знаний стандартной и экспрессивной лексики; 2) модели процесса формирования навыков употребления этой лексики; 3) модели развития умений чтения разноуровневых по степени лингвистической разновидности текстов.
The article reveals a scientifically substantiated process of teaching reading English language periodicals in all its components, which are consistently developed, and form of interconnection of the structural elements in the process of teaching reading. This process is presented as a few interconnected and interdetermined models: 1) the models of the process of acquiring standard and expressive lexical knowledge; 2) the models of the process of formation of skills to use such vocabulary; 3) the models of the development of skills to read texts of the different linguistic levels.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2014-09-19T11:38:15Z
2014-09-19T11:38:15Z
2014
 
Type Article
 
Identifier http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4447
 
Language uk
 
Relation Педагогіка
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка