Запис Детальніше

Формування самоосвітньої компетентності студентів економічних спеціальностей у процесі вивчення іноземної мови

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування самоосвітньої компетентності студентів економічних спеціальностей у процесі вивчення іноземної мови
Формирование самообразовательной компетентности студентов экономических специальностей в процессе изучения иностранного языка
Self-educational competency developing of students majoring in Economics and Business while foreign language learning
 
Creator Буяк, Богдан Богданович
 
Subject самоосвіта
самоосвітня компетентність
студенти економічних спеціальностей
іноземна мова
 
Description Проаналізовано поняття «самоосвіта» і «самоосвітня компетентність». Розглянуто формування самоосвітньої компетентності студентів економічних спеціальностей у процесі вивчення іноземної мови в сучасній педагогічній теорії і практиці. Обґрунтовано необхідність впровадження новітніх інформаційних технологій в самоосвіту студентів. Наведено методи і прийоми роботи з формування самоосвітньої компетентності майбутніх економістів.
Проанализированы понятия «самообразование» и «самообразовательная компетентность». Рассмотрен процесс формирования самообразовательной компетентности студентов экономических специальностей в процессе изучения иностранных языков в современной педагогической теории и практике. Обоснована необходимость внедрения новейших информационных технологий в самообразование студентов. Предложены методы и приемы работы по формированию самообразовательной компетентности будущих экономистов.
In the given article the notions «self-education» and «self-educational competency» have been analyzed. According to modern pedagogical theory and practice, there has been shown the process of formation of the future economists’ self-educational competency in the process of studying a foreign language. A substantiation of the introduction of modern information technologies techniques into the process of students’ self-education has been made. The methods of the intending economists’ self-educational competency have been suggested.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2014-09-19T11:38:45Z
2014-09-19T11:38:45Z
2014
 
Type Article
 
Identifier http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4448
 
Language uk
 
Relation Педагогіка
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка