Запис Детальніше

Діагностика рівня сформованості граматичної компетенції у процесі вивчення англійської мови після німецької

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Діагностика рівня сформованості граматичної компетенції у процесі вивчення англійської мови після німецької
Диагностика уровня сформированности грамматической компетенции в процессе изучения английского языка после немецкого
Diagnosing the formation level of grammar competence in studying English after German
 
Creator Миськів, Валентина Анатоліївна
 
Subject граматична компетентність
критерій
друга іноземна мова
вміння
 
Description Представлено результати дослідження рівня сформованості граматичної компетентності (ГК) у процесі вивчення англійської мови як другої іноземної. Встановлено критерії оцінювання рівня сформованості ГК та їх показники. Розглянуто структуру та сутність ГК на високому рівні. Описано результати передекспериментального дослідження рівня сформованості ГК у процесі навчання англійської мови після німецької майбутніх філологів. Визначено початковий рівень ГК у студентів експериментальних та контрольних груп.
Представлены результаты исследования уровня сформированности грамматической компетенции (ГК) в процессе изучения английского языка как второго иностранного. Выделены критерии оценки уровня сформированности ГК и их показатели. Рассмотрена сущность ГК на высоком уровне. Описаны результаты передекспериментального исследования уровня сформированности ГК в процессе изучения английского языка после немецкого. Определен начальный уровень ГК у студентов экспериментальных и контрольных групп.
The article deals with the results of the research of grammatical competence formation in learning English as a second foreign language. The criteria for evaluation of grammar competence formation and their indices have been highlighted. The article presents structure and essence of grammatical competence of the highest level of mastering it. The results of the pre-experimental research of the level of formation of the intending philologists’ grammatical competence in the process of studying English after German have been described. Students’ initial level of grammar competence in experimental and control groups.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2014-09-19T11:39:15Z
2014-09-19T11:39:15Z
2014
 
Type Article
 
Identifier http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4449
 
Language uk
 
Relation Педагогіка
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка