Запис Детальніше

Психологічні особливості навчання майбутніх судноводіїв читання англомовних автентичних лоцій

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Психологічні особливості навчання майбутніх судноводіїв читання англомовних автентичних лоцій
Психологические особенности обучения будущих судоводителей чтению англоязычных аутентичных лоций
Psychological peculiarities of teaching future navigators reading English authentic sailing directions
 
Creator Приміна, Наталія Миколаївна
 
Subject чтение англоязычной профессиональной аутентичной документации
перцептивная переработка иноязычной информации
будущие судоводители
лоции
 
Description Проаналізовано психологічні особливості навчання майбутніх судноводіїв читання англомовної професійної автентичної документації. Розглянуто психологічні засади розуміння друкованої інформації загалом та іншомовної інформації зокрема. Показано процеси сприйняття текстової інформації та усвідомлення зором сприйнятого матеріалу. Досліджено мовні рівні розуміння іншомовного тексту. Виявлено особливості перцептивної переробки іншомовної інформації в читанні англомовних лоцій.
Проанализированы психологические особенности обучения будущих судоводителей чтению англоязычной профессиональной аутентичной документации. Рассмотрены психологические основы понимания печатной информации вообще и иноязычной в частности. Освещены процессы восприятия текстовой информации и осмысления зрительно воспринятого материала. Исследованы языковые уровни понимания иноязычного текста. Выявлены особенности перцептивной переработки иноязычной информации в процессе чтения англоязычных лоций.
In the given article the psychological peculiarities of teaching future navigators reading English professional authentic documentation have been analyzed. The psychological foundations of understanding printed information in general and foreign information particularly have been disclosed. The processes of textual information perception and visual material perception comprehension have been analyzed. The language levels of foreign text comprehension have been examined. The peculiarities of perceptual transformation of foreign language information while reading English sailing directions have been found out.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2014-09-19T11:41:46Z
2014-09-19T11:41:46Z
2014
 
Type Article
 
Identifier http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4454
 
Language uk
 
Relation Педагогіка
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка