Запис Детальніше

МОДЕЛЬ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙСТРА ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/3931/
 
Title МОДЕЛЬ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙСТРА
ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
МОДЕЛЬ РАЗВИТИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКОГО МАСТЕРСТВА МАСТЕРА
ПРОИЗВОДСТВЕННОГО ОБУЧЕНИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ТЕХНИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ
PEDAGOGICAL MASTERSHIP DEVELOPMENT MODEL OF A MASTER OF VOCATIONAL TRAINING IN VOCATIONAL COLLEGES
 
Creator Ковальчук, Василь Іванович
 
Subject Збірники наукових праць
 
Description Визначено структуру процесу розвитку педагогічної майстерності майстра виробничого навчання ПТНЗ. Процес розвитку педагогічної майстерності майстрів виробничого навчання ПТНЗ представлений у вигляді концептуальної моделі. Подана розгорнута характеристика основних модулів цієї моделі: проектно-цільовим, процесуальному і результативному. Системоутворюючим елементом проектно-цільового модуля є мета підвищення кваліфікації, сформульована на основі аналізу потреб суспільства і майстрів виробничого навчання. Процесуальний модуль відображає послідовність виконання суб'єктами андрагогічного процесу дидактичних завдань в циклі підвищення кваліфікації. Результативний модуль інтегрує критерії та показники педагогічної майстерності; опис рівнів розвитку цього професійної якості; методику визначення ефективності андрагогічесного процесу.
Определена структура процесса развития педагогического мастерства мастера производственного обучения ПТУЗ. Процесс развития педагогического мастерства мастеров производственного обучения ПТУЗ представлен в виде концептуальной модели. Дана развернутая характеристика основным модулям этой модели: проектно-целевому, процессуальному и результативному. Системообразующим элементом проектно-целево-го модуля является цель повышения квалификации, сформулированная на основе анализа потребностей общества и мастеров производственного обучения. Процессуальный модуль отображает последовательность выполнения субъектами андрагогического процесса дидактических задач в цикле повышения квалификации. Результативный модуль интегрирует критерии и показатели педагогического мастерства; описание уровней развития этого профессионального качества; методику определения эффективности андрагогического процесса.
The article determines the structure of pedagogical mastership development process of a master of vocational training in vocational colleges. Pedagogical mastership development process of a master of vocational training in vocational colleges is presented as a conceptual model. The article contains extended features of main modules of this model: target-oriented, process-oriented and results-oriented. The purpose of qualification improvement based on the analysis of needs of society and masters of vocational training is a systemically important element of a target-oriented module. The process-oriented module reflects the succession of fulfillment of didactic tasks in the course of professional development. The results oriented module integrates criteria and rates of pedagogical mastership efficiency; the description of this professional quality; the methods of defining the level of efficiency of the andragogic process.
 
Date 2014
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Rights
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/3931/1/%D0%9A%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D1%87%D1%83%D0%BA_V_14_1.pdf
Ковальчук, Василь Іванович (2014) МОДЕЛЬ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙСТРА ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ Весник Московского государственного обласного университета (2). с. 112-120. ISSN 2072-8395