МОДЕЛЬ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙСТРА ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/3931/
|
|
Title |
МОДЕЛЬ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙСТРА ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ МОДЕЛЬ РАЗВИТИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКОГО МАСТЕРСТВА МАСТЕРА ПРОИЗВОДСТВЕННОГО ОБУЧЕНИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ТЕХНИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ PEDAGOGICAL MASTERSHIP DEVELOPMENT MODEL OF A MASTER OF VOCATIONAL TRAINING IN VOCATIONAL COLLEGES |
|
Creator |
Ковальчук, Василь Іванович
|
|
Subject |
Збірники наукових праць
|
|
Description |
Визначено структуру процесу розвитку педагогічної майстерності майстра виробничого навчання ПТНЗ. Процес розвитку педагогічної майстерності майстрів виробничого навчання ПТНЗ представлений у вигляді концептуальної моделі. Подана розгорнута характеристика основних модулів цієї моделі: проектно-цільовим, процесуальному і результативному. Системоутворюючим елементом проектно-цільового модуля є мета підвищення кваліфікації, сформульована на основі аналізу потреб суспільства і майстрів виробничого навчання. Процесуальний модуль відображає послідовність виконання суб'єктами андрагогічного процесу дидактичних завдань в циклі підвищення кваліфікації. Результативний модуль інтегрує критерії та показники педагогічної майстерності; опис рівнів розвитку цього професійної якості; методику визначення ефективності андрагогічесного процесу.
Определена структура процесса развития педагогического мастерства мастера производственного обучения ПТУЗ. Процесс развития педагогического мастерства мастеров производственного обучения ПТУЗ представлен в виде концептуальной модели. Дана развернутая характеристика основным модулям этой модели: проектно-целевому, процессуальному и результативному. Системообразующим элементом проектно-целево-го модуля является цель повышения квалификации, сформулированная на основе анализа потребностей общества и мастеров производственного обучения. Процессуальный модуль отображает последовательность выполнения субъектами андрагогического процесса дидактических задач в цикле повышения квалификации. Результативный модуль интегрирует критерии и показатели педагогического мастерства; описание уровней развития этого профессионального качества; методику определения эффективности андрагогического процесса. The article determines the structure of pedagogical mastership development process of a master of vocational training in vocational colleges. Pedagogical mastership development process of a master of vocational training in vocational colleges is presented as a conceptual model. The article contains extended features of main modules of this model: target-oriented, process-oriented and results-oriented. The purpose of qualification improvement based on the analysis of needs of society and masters of vocational training is a systemically important element of a target-oriented module. The process-oriented module reflects the succession of fulfillment of didactic tasks in the course of professional development. The results oriented module integrates criteria and rates of pedagogical mastership efficiency; the description of this professional quality; the methods of defining the level of efficiency of the andragogic process. |
|
Date |
2014
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Rights |
—
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/3931/1/%D0%9A%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D1%87%D1%83%D0%BA_V_14_1.pdf
Ковальчук, Василь Іванович (2014) МОДЕЛЬ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙСТРА ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ Весник Московского государственного обласного университета (2). с. 112-120. ISSN 2072-8395 |
|