Запис Детальніше

Огранізаційно-педагогічні умови запровадження європейських стандартів педагогічної підготовки вчителів в Україні (на прикладі Швеції)

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/3939/
 
Title Огранізаційно-педагогічні умови запровадження європейських стандартів педагогічної підготовки вчителів в Україні (на прикладі Швеції)
The Organizational and Pedagogical Conditions of Providing the European Standards of Teacher Training in Ukraine (in the Swedish Example)
Организационно-педагогические условия внедрения европейских стандартов педагогической подготовки учителей в Украине (на примере Швеции)
 
Creator Кошарна, Наталія Володимирівна
 
Subject Міжнародні
 
Description У статті розглянуто специфіку організаційно-педагогічних умов підготовки вчителя у системі вищої освіти Швеції з урахуванням можливості запровадження її окремих елементів у вітчизняну систему педагогічної підготовки вчителів.
The article deals with the specific of organizational and pedagogical conditions of teacher training within the system of higher education in Sweden, with the possibility of including its some elements into the national teacher training system.
В статье рассмотрена специфика организационно-педагогических условий подготовки учителя в системе высшего образования Швеции с учетом возможности введения ее отдельных элементов в отечественную систему педагогической подготовки учителей.
 
Publisher К.: Гнозис
 
Date 2014
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Rights
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/3939/1/N.Kosharna_MCHPPCH_14_FLMD_PI.pdf
Кошарна, Наталія Володимирівна (2014) Огранізаційно-педагогічні умови запровадження європейських стандартів педагогічної підготовки вчителів в Україні (на прикладі Швеції) Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький держаний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» - Додаток 4 до Вип. 31, Том ІУ (12): Тематичний випуск «Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання». с. 113-119.