Запис Детальніше

Андрагогічні засади професійного розвитку вчителів природничо-наукових дисциплін засобами інформаційно- комунікаційних технологій

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/3970/
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/434/402
 
Title Андрагогічні засади професійного розвитку вчителів
природничо-наукових дисциплін засобами інформаційно-
комунікаційних технологій
Андрагогические принципы профессионального развития
учителей естественнонаучных дисциплин средствами
информационно-коммуникационных технологий
Andragogical principles of professional development of
naturally scientific disciplines teachers by means of ICT
 
Creator Воротникова, Ірина Павлівна
 
Subject РИНЦ
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті розглядається професійний розвиток учителя в системі післядипломної педагогічної освіти згідно з андрогогічними принципами відповідно до розвитку
інформаційної культури, ІКТ компетентності освітян: мотиви і потреби вчителів у використанні ІКТ ресурсів для професійного розвитку і сприйняття ними ІКТ як цінності, як засобу і середовища професійного розвитку, готовності до навчання з ІКТ як показником спроможності до професійного розвитку і саморозвитку засобами ІКТ,рівня сформованості ІКТ компетентності й основними напрямами її вдосконалення. У матеріалах статті аналізуються результати анкетування вчителів природничо-наукових дисциплін й окреслюють перспективи створення моделі професійного розвитку вчителів засобами ІКТ в післядипломній освіті.
В статье рассматривается профессиональное развитие учителя в системе
последипломного педагогического образования в соответствии с андрогогическими
принципами, развитием информационной культуры, ИКТ компетентности педагогов:
мотивы и потребности учителей в использовании ИКТ ресурсов для
профессионального развития и восприятия ими ИКТ как ценности, как средства и среды профессионального развития, готовности к учебе ИКТ как показателем возможности к профессиональному развитию и саморазвитию средствами ИКТ,уровню формирования ИКТ компетентности и основными направлениями ее совершенствования. Материалы статьи анализируют результаты анкетирования учителей естественнонаучных дисциплин и определяют перспективы создания модели профессионального развития учителей средствами ИКТ в последипломном
образовании.
In the article the professional development of teacher is examined in the system of
pedagogical education in accordance to the principles of information culture development,
teachers’ ICT competence: teachers’ motivation and necessities in the use of ICT resources
for their professional development and perception by them ICT as values, as a mean and environment of their professional development, readiness to the ICT studies as possibility for their professional development, level of formation of ICT competence and basic
directions to its perfection using ICT. Materials of the article analyze the results of questionnaire of naturally scientific disciplines teachers and outline the prospects of creation of model of teachers’ professional development by means of ICT.
 
Publisher Інститут інформаційних технологій і засобів навчання
 
Date 2011
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/3970/2/434-1443-1-PB.pdf
Воротникова, Ірина Павлівна (2011) Андрагогічні засади професійного розвитку вчителів природничо-наукових дисциплін засобами інформаційно- комунікаційних технологій Інформаційні технології і засоби навчання, 22 (2). ISSN 2076-8184