Наукові дослідження О.В. Живицького в контексті формування сучасного екологічного бренду території
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Наукові дослідження О.В. Живицького в контексті формування сучасного екологічного бренду території
|
|
Creator |
Студінський, В.А.
Студінська, Г.Я. |
|
Subject |
екологічний брендинг
экологический брендинг environmental branding рекреаційне господарство рекреационное хозяйство recreational facilities |
|
Description |
У широкому розумінні під екологічним брендингом розуміють діяльність зі створення та впровадження екологічно спрямованого бренду на ринок за допомогою маркетингових інструментів, управління технологією просування і рекламною підтримкою бренду з наголошенням на екологічних якостях продукту, основою яких є формування у споживача сприятливого образу продукту, що рекламується. Бренд території має свою специфіку, де екологічна складова грає виняткову роль привабливості. Це стосується не лише курортних чи курортно-туристичних територій.
|
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2014-10-01T11:18:53Z
2014-10-01T11:18:53Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Студінський, В.А. Наукові дослідження О.В. Живицького в контексті формування сучасного екологічного бренду території [Текст] / В.А. Студінський, Г.Я. Студінська // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6–8 травня 2014 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.1. - С. 29-30.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36868 |
|
Language |
uk
|
|