Expertise as part of professional activities of education: theoretical aspectst
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/4000/
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/105#.VCldJWd_vLs |
|
Title |
Expertise as part of professional activities of education: theoretical aspectst
Експертиза як складова професійної діяльності в галузі освіти: теоретичний аспект Экспертиза как составляющая профессиональной деятельности в области образования: теоретический аспект |
|
Creator |
Тригуб, Ілона Іванівна
|
|
Subject |
37.0 Основні види та принципи освіти
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН) |
|
Description |
The article investigates the essence of the concept of «expertise». The author describes the areas of scientific expertise in the field of education and competences, which should have expertof education. The author believes that the task of providing scientific support to the development of education is essential for our country. Стаття присвячена дослідженню сутності поняття "експертиза». Автор описує напрями розвитку наукової експертизи у сфері освіти та компетенції, якими мають володіти експерти в галузі освіти. На думку автора завдання забезпечення наукового супроводу розвитку освіти є нагальним для нашої країни. Статья посвящена исследованию сущности понятия "экспертиза». Автор описывает направления развития научной экспертизы в сфере образования и компетенции, которыми должны обладать эксперты в области образования. По мнению автора задача обеспечения научного сопровождения развития образования является неотложной для нашей страны. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
ru
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/4000/1/I_Tryhub_OSV_DYS_2_2014_KUBG.pdf
Тригуб, Ілона Іванівна (2014) Експертиза як складова професійної діяльності в галузі освіти: теоретичний аспект Освітологічний дискурс: електронне наукове фахове видання, 5 (1). с. 218-226. ISSN 2312-5829 |
|