Запис Детальніше

Expertise as part of professional activities of education: theoretical aspectst

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/4000/
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/105#.VCldJWd_vLs
 
Title Expertise as part of professional activities of education: theoretical aspectst
Експертиза як складова професійної діяльності в галузі освіти: теоретичний аспект
Экспертиза как составляющая профессиональной деятельности в области образования: теоретический аспект
 
Creator Тригуб, Ілона Іванівна
 
Subject 37.0 Основні види та принципи освіти
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description The article investigates the essence of the concept of «expertise». The author describes the areas of scientific expertise in the field of education and competences, which
should have expertof education. The author believes that the task of providing scientific support to the development of education is essential for our country.
Стаття присвячена дослідженню сутності поняття "експертиза». Автор описує напрями розвитку наукової експертизи у сфері освіти та компетенції, якими мають володіти експерти в галузі освіти. На думку автора завдання забезпечення наукового супроводу розвитку освіти є нагальним для нашої країни.
Статья посвящена исследованию сущности понятия "экспертиза». Автор описывает направления развития научной экспертизы в сфере образования и компетенции, которыми должны обладать эксперты в области образования. По мнению автора задача обеспечения научного сопровождения развития образования является неотложной для нашей страны.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2014
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/4000/1/I_Tryhub_OSV_DYS_2_2014_KUBG.pdf
Тригуб, Ілона Іванівна (2014) Експертиза як складова професійної діяльності в галузі освіти: теоретичний аспект Освітологічний дискурс: електронне наукове фахове видання, 5 (1). с. 218-226. ISSN 2312-5829