Запис Детальніше

Холізм як методологічний підхід до розвитку особистості в педагогічній науці

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Холізм як методологічний підхід до розвитку особистості в педагогічній науці
 
Creator Василенко, Л.М.
 
Subject холизм
holism
холізм
целостность
integrity
цілісність
личность
personality
особистість
образование
education
освіта
141.3:159.923.2
 
Description В статье рассматривается концепция холизма в качестве методологического подхода к развитию личности человека и анализируются его специфические характеристики, доказывается возможность применения холизма для формирования личности учителя музыки.
У статті розглядається концепція холізму в якості методологічного підходу до розвитку особистості людини і аналізуються його специфічні характеристики, доводиться можливість застосування холізму для формування особистості вчителя музики.
The article discusses the concept of holism as a methodological approach to the development of human personality and analyze its specific characteristics, proved the possibility of holism for identity formation music teacher.
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
 
Date 2014-10-03T11:08:27Z
2014-10-03T11:08:27Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Василенко Л.М. Холізм як методологічний підхід до розвитку особистості в педагогічній науці / Л.М. Василенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14: Теорія і методика мистецької освіти : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2010. - Вип. 9 (14). - С. 10-15
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5742
 
Language uk