Запис Детальніше

Формування результату діяльності промислового підприємства

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування результату діяльності промислового підприємства
Формирование результата деятельности промышленного предприятия
Formation the result activity of the industrial enterprises
 
Creator Божкова, Вікторія Вікторівна
Божкова, Виктория Викторовна
Bozhkova, Viktoriia Viktorivna
Тимохіна, Яна Олександрівна
Тимохина, Яна Александровна
Tymokhina, Yana Oleksandrivna
 
Subject інтегровані маркетингові комунікації за видами
рівні управління
часові діапазони
модель
підсистема
критерії
результат діяльності
етапи планування комунікаційної діяльності
интегрированные маркетинговые коммуникации по видам
уровни управления
временные диапазоны
подсистема
критерии
результат деятельности
этапы планирования коммуникационной деятельности
integrated marketing communications by species
management levels
time ranges
model
subsystem
criteria
results
stages of planning communication activities
 
Description Метою дослідження є побудова моделі процесу просування продукції із застосуванням видів МК та обґрунтування результату комунікаційної діяльності підприємства для продукції промислового призначення, що досягається за допомогою запропонованої моделі та відображається в етапах планування комунікаційної діяльності підприємства. У статті запропоновано модель процесу просування продукції промислового підприємства з використанням маркетингових комунікацій за видами, досліджено часові діапазони оперативного, тактичного та стратегічного рівнів управління, запропоновано критерії формування результату комунікаційної діяльності підприємства для продукції промислового призначення, а також досліджено планування комунікаційної діяльності підприємства за запропонованими етапами. Планування комунікаційної діяльності промислового підприємства за рівнями та з використанням запропонованої моделі процесу просування за допомогою інтегрування управлінської, комунікаційної та споживчої підсистем дозволяє підвищити ефективність комунікаційної діяльності.
Целью исследования является построение модели процесса продвижения продукции с применением видов МК и обоснование результата коммуникационной деятельности предприятия для продукции промышленного назначения, который достигается с помощью предложенной модели и отображается в этапах планирования коммуникационной деятельности предприятия. В статье предложена модель процесса продвижения продукции промышленного предприятия с использованием маркетинговых коммуникаций по видам, исследованы временные диапазоны оперативного, тактического и стратегического уровней управления, предложены критерии формирования результата коммуникационной деятельности предприятия для продукции промышленного назначения, а также исследованы планирование коммуникационной деятельности предприятия по предложенным этапам. Планирование коммуникационной деятельности промышленного предприятия по уровням и с использованием предложенной модели процесса продвижения посредством интегрирования управленческой, коммуникационной и потребительской подсистем позволяет повысить эффективность коммуникационной деятельности.
The aim of the study is to build a model of product promotion using marketing communication types and justification of communication results of the company for industrial products, which is achieved by using the proposed model and displayed in the planning stages of the communication of the company. The paper proposes a model of the promotion of industrial enterprises using marketing communications by types, studies time range of operational, tactical and strategic levels of government, proposes criteria of forming the enterprises` communication result for the industrial products and studies communication planning of the enterprises for the proposed stages. Planning communication activities of industrial enterprises by levels using the proposed model of promotion through integration of management, communication and consumer subsystems can improve the effectiveness of communication activities.
 
Publisher ПВНЗ "Хмельницький економічний університет"
 
Date 2014-10-06T08:46:31Z
2014-10-06T08:46:31Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Божкова, В.В. Формування результату діяльності промислового підприємства [Текст] / В.В. Божкова, Я.О. Тимохіна // Наука й економіка. – 2013. – №4 (32), Т.1. – С. 109-114.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36898
 
Language uk