Теоретичні підходи до класифікації інструментів маркетингових комунікацій
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Теоретичні підходи до класифікації інструментів маркетингових комунікацій
|
|
Creator |
Божкова, Вікторія Вікторівна
Божкова, Виктория Викторовна Bozhkova, Viktoriia Viktorivna Тимохіна, Яна Олександрівна Тимохина, Яна Александровна Tymokhina, Yana Oleksandrivna |
|
Subject |
класифікація
інструменти маркетингових комунікацій классификация инструменты маркетинговых коммуникаций classification marketing communication tools ATL BTL TTL |
|
Description |
У статті досліджено підходи до класифікації інструментів маркетингових комунікацій, узагальнено класифікацію інструментів просування, виконано порівняльний аналіз можливості використання нетрадиційних інструментів маркетингових комунікацій та різних видів сарафанного радіо у діяльності промислових підприємств,запропоновано критерії визначення ATL-, BTL- та TTL-комунікацій, а також узагальнено класифікацію інструментів маркетингових комунікацій за видами.
В статье исследованы подходы к классификации инструментов маркетинговых коммуникаций, обобщенно классификацию инструментов продвижения, выполнен сравнительный анализ возможности использования нетрадиционных инструментов маркетинговых коммуникаций и различных видов сарафанного радио в деятельности промышленных предприятий, предложены критерии определения ATL-, BTL-и TTL-коммуникаций, а также обобщенно классификацию инструментов маркетинговых коммуникаций по видам. The article examines approaches to the classification of marketing communication tools, generalized classification tools to promote, was compared the possibility of using non-traditional marketing communication tools and different types of word of mouth in industrial activities, suggested criteria for determining ATL-, BTL- and TTL-communications, as well as generalized classification of marketing communication tools by types. |
|
Publisher |
Науковий вісник Ужгородського університету
|
|
Date |
2014-10-06T09:12:01Z
2014-10-06T09:12:01Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Божкова, В.В. Теоретичні підходи до класифікації інструментів маркетингових комунікацій [Текст] / В.В. Божкова, Я.О. Тимохіна // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія "Економіка". Випуск 2 (39). Частина 1. - Ужгород, 2013. С. 31-37.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36899 |
|
Language |
uk
|
|