Запис Детальніше

Теоретичні підходи до класифікації інструментів маркетингових комунікацій

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретичні підходи до класифікації інструментів маркетингових комунікацій
 
Creator Божкова, Вікторія Вікторівна
Божкова, Виктория Викторовна
Bozhkova, Viktoriia Viktorivna
Тимохіна, Яна Олександрівна
Тимохина, Яна Александровна
Tymokhina, Yana Oleksandrivna
 
Subject класифікація
інструменти маркетингових комунікацій
классификация
инструменты маркетинговых коммуникаций
classification
marketing communication tools
ATL
BTL
TTL
 
Description У статті досліджено підходи до класифікації інструментів маркетингових комунікацій, узагальнено класифікацію інструментів просування, виконано порівняльний аналіз можливості використання нетрадиційних інструментів маркетингових комунікацій та різних видів сарафанного радіо у діяльності промислових підприємств,запропоновано критерії визначення ATL-, BTL- та TTL-комунікацій, а також узагальнено класифікацію інструментів маркетингових комунікацій за видами.
В статье исследованы подходы к классификации инструментов маркетинговых коммуникаций, обобщенно классификацию инструментов продвижения, выполнен сравнительный анализ возможности использования нетрадиционных инструментов маркетинговых коммуникаций и различных видов сарафанного радио в деятельности промышленных предприятий, предложены критерии определения ATL-, BTL-и TTL-коммуникаций, а также обобщенно классификацию инструментов маркетинговых коммуникаций по видам.
The article examines approaches to the classification of marketing communication tools, generalized classification tools to promote, was compared the possibility of using non-traditional marketing communication tools and different types of word of mouth in industrial activities, suggested criteria for determining ATL-, BTL- and TTL-communications, as well as generalized classification of marketing communication tools by types.
 
Publisher Науковий вісник Ужгородського університету
 
Date 2014-10-06T09:12:01Z
2014-10-06T09:12:01Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Божкова, В.В. Теоретичні підходи до класифікації інструментів маркетингових комунікацій [Текст] / В.В. Божкова, Я.О. Тимохіна // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія "Економіка". Випуск 2 (39). Частина 1. - Ужгород, 2013. С. 31-37.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36899
 
Language uk