Автоматична система ідентифікації пошкоджень зовнішніх обводів літака на основі зміни температурного поля
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Автоматична система ідентифікації пошкоджень зовнішніх обводів літака на основі зміни температурного поля
Автоматическая система идентификации повреждений внешних обводов самолета на основе изменения температурного поля Automated identification system baseds on the changing of the temperature field of aircraft elements |
|
Creator |
Shevchuk, D. O.; National Aviation University
|
|
Subject |
особлива ситуація; пошкодження зовнішніх обводів; стійкість і керованість; літак
UDC 629.735.015.7.2:656.7.08 особая ситуация; повреждение внешних обводов; устойчивость и управляемость; самолет UDC 629.735.015.7.2:656.7.08 identification system; aircraft; structural damage; reconfiguration; flight control system; loss of control in flight; stability and controllability UDC 629.735.015.7.2:656.7.08 |
|
Description |
Наведено структурну схему автоматичної система ідентифікації типових пошкоджень зовнішнього обводу в результаті зіткнення з механічними, електричними об’єктами, яка заснована на вимірюві зміни температурного поля. Запропонована автоматична система ідентифікації фіксує момент, місце і ступінь типових пошкоджень для системи реконфігурації управління польотом
Приведена структурная схема автоматической система идентификации типовых повреждений внешнего обвода в результате столкновения с механическими, электрическими объектами основанная на изменении температурного поля. Предложенная автоматическая система идентификации фиксирует момент, место и степень типовых порождений для системы реконфигурации управления полетом In this article, system of identification collisions (structural damage) in the air, based on the change of the temperature field was given. Identification system provides information about type and size of aircraft damage to all systems during recovering the controllability of the aircraft when an unexpected problem occurs during a flight is proposed |
|
Publisher |
Национальный Авиационный Университет
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2014-10-07
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/ESU/article/view/7309
|
|
Source |
Электроника и системы управления; № 38 (2013); 114-118
Електроніка та системи управління; № 38 (2013); 114-118 Electronics and Control Systems; № 38 (2013); 114-118 |
|
Language |
en
|
|